Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goten22

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14
91
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)
« dnia: 24.09.2017 11:22:14 »
Woda i szkło raczej sporo szumią. Renderuj dłużej i sprawdź ustawienia clamp - punkt 2.8 http://www.blender.pl/index.php?topic=103.msg431#msg431.

I to też poczytaj: https://www.blenderguru.com/articles/7-ways-get-rid-fireflies.

92
Teksturowanie i materiały / Odp: Materiał szkło
« dnia: 21.09.2017 08:30:19 »
To powinno działać out of the box. Może chodzi o Full GI, które niweluje czarne artefakty na szkle? Albo jeżeli szyba szafki odbija za dużo to można jej materiał glass zmieszać z transparent.

lowGI


full GI


93
To nie będzie proste, bo tekst jest przerobiony na krzywe i każda krzywa ma swoją animację (dość skomplikowaną na domiar złego). Musiałbyś albo uprościć animacje, albo kopiować je ze starych krzywych (ale nie wiem czy to się zgra). Ogólnie sporo denerwującej pracy.

94
Prace ukończone (3D) / Odp: Samolot
« dnia: 20.09.2017 06:58:16 »
Od strony technicznej wyszło fajnie - materiały, modele. Ale concept mi nie pasuje. ;)

95
Work in progress (WIP) / Odp: Fabryka fabryk
« dnia: 16.09.2017 14:57:39 »
Chmury są jakby nie w tę stronę? Ogólnie tło nie gra ze sceną. Spróbuj je na razie wyłączyć i pobaw się blenderowym niebem (chmurek nie będzie, ale zachmurzone oświetlenie jak najbardziej da się uzyskać).

Pierwszy plan jest cały w cieniu. Rozumiem, że jest zasłonięty przez ten budynek w górze, ale ten cień jest zbyt obły i nudny, wygląda jak wielka czarna dziura. Ogólnie cały pierwszy plan jest pusty. Może warto by dodać tam jakieś bardziej szczegółowe wydmy i mega autostradę?
http://cache.emirates247.com/polopoly_fs/1.617028.1452668221!/image/image.png

96
Prace ukończone (3D) / Odp: Mercedes-Benz W124 300D X 1992
« dnia: 16.09.2017 10:57:54 »
Nie startujesz w konkursie? http://www.blender.pl/index.php?topic=89.0

Gratki, nie umiem się przyczepić i podziwiam za upór. :)

97
Blender / Odp: "Hero" - Open Movie
« dnia: 15.09.2017 08:27:13 »
Trochę dziwny kierunek rozwoju. Może coś z freestyle zrobią.

Chodzi mi o to, że grease pencil to narzędzie, które jest bardzo zależne od talentu użytkownika. Może dodadzą jakieś pędzle, maski itd. ale nic więcej mi nie przychodzi do głowy. Robienie photoshopa w Blenderze to dziwny pomysł.

98
Mały sukces. :)



Chyba sekret tkwi w mocnym świetle. Macie jakiś patent na równomierne doświetlenie modelu do skanowania domowymi środkami?

99
Pawel, dzięki za rozpisanie tego, ale to jednak inny program i nie wiem czy działa to na takiej samej zasadzie. :/

Pokręciłem się dookoła i coś tam zaczyna być widać, ale dalej słabo. Mogę w Reconie robić zdjęcia z różnych kątów? On to sobie inteligentnie poskłada czy zrobi sieczkę? W przykładowych scenach jest tylko jeden kąt, ale aparat kręci się wokół obiektu.



Może w tym przypadku lepszy będzie meshlab? Poczyszczę sobie to ręcznie, bo tak nie mam kontroli co ten Recon tam czaruje.

100
To są złe zdjęcia? (nie wgrały mi się wszystkie i się pomieszały, ale wiadomo jak to dalej wygląda)
https://imgur.com/a/Qa1Bi

101
Wszystko niby działa, bo jakiś mesh jest, ale niczego on nie przypomina. :( Gargulec wychodzi spoko, ale nic mojego nie działa.

102
Jest do tego Recona jakiś tutek? Bo wywala mi jakiś przemiał. :(

103
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D
« dnia: 06.09.2017 23:41:49 »
Planuję moje skromne oblicze zeskanować. :P Zobaczymy jak wyjdzie. Dzięki za linki. ;)

104
Blender / Odp: Podsumowanie nowości w Blenderze 2.8
« dnia: 06.09.2017 20:07:08 »
Wygląda to coraz profesjonalniej, ale boję się tego Eevee. Zastanawia mnie na ile to będzie pomagać niż przeszkadzać. Ważne jest żeby to co widać w viewporcie mniej-więcej odpowiadało temu co dostanie się na renderze. A ciężko mi uwierzyć, że kilkugodzinne smażenie czegoś w Cyclesie da taki sam wynik jak obracanie sceny w viewporcie w 60fps'ach. Ciekawi mnie na ile będzie można temu ufać i czy osiągnięcie podobnych efektów na renderze i we viewporcie nie będzie wymagało więcej zachodu niż to konieczne.

105
Modelowanie / Skanowanie - zdjęcie do 3D (fotogrametria)
« dnia: 05.09.2017 01:34:27 »
Można jakoś ogarnąć skanowanie do 3D darmowymi programami? Najlepiej żeby utworzyło to jakiś obiekt z powierzchnią, nie tylko sama chmura punktów. Ktoś testował coś co współpracuje z Blenderem i jest darmowe?

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14

* Zaloguj




* Losowy obrazek