Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goten22

Strony: 1 2 3 4 5 ... 14
31
Inne programy / Odp: Unreal Engine 4 multiple roots found
« dnia: 29.05.2018 23:42:51 »
Nie znam się na Unreal Engine, ale wygooglałem coś takiego, że UE obsługuje tylko jedną root bone.

Tu coś jest: https://blender.stackexchange.com/questions/90021/how-to-put-all-armature-bones-under-1-root-bone

Musisz jakoś przekonwertować tę armaturę, żeby miała tylko jedną kość root. Nie wiem jak to zrobić, ale może coś z powyższych rzeczy Cię nakieruje.

32
Prace ukończone (3D) / Odp: Pojazd 3d : BMW 645ci
« dnia: 25.05.2018 14:17:12 »
Cieszy mnie rosnąca tendencja dodawania modelowanego drugiego planu, ale w tym przypadku odstaje on za bardzo od modelu. Samochód wydaje się fajny i poprawnie wymodelowany, ale ginie w sztucznie wyglądającej i toksycznie zielonej trawie. Studio wypadłoby znacznie lepiej. Pojawiłyby się też jakieś interesujące refleksy na lakierze, bo obecnie wygląda to dość nudno i płasko.

Model wydaje się być całkiem dobry. ;)

33
Blender / Odp: Blender 2.8 Code Quest
« dnia: 24.05.2018 01:17:19 »
Fajnie, że Blenderownia w tle. :)

34
Jeżeli chodzi o nieregularne wyspy to może pomoże zaaplikowanie skali dla modelu?

Nie mogę polecić nic konkretnego, ale pooglądaj sobie tutki o teksturowaniu twarzy - to skomplikowane obiekty i w lepszych tutorialach ktoś powinien wspomnieć o jakichś rozwiązaniach dla takich problemów.

35
Prace ukończone (3D) / Odp: RC Car
« dnia: 17.05.2018 19:15:54 »
Trochę mało detalu, a raczej nierówne jego rozłożenie - fajne resory są, widać tam jakieś sprężynki, tłoki, są śrubki na spoilerze, wszystko cacy, ale na samym środku jest jedno wielkie nic. Body(/nadwozie) tego samochodziku to jedna bryła z dziwnymi czarnymi naklejkami zamiast okien. Wiem, że takie samochodziki nie są jakieś super skomplikowane, ale razi ta obła konstrukcja. Przydałoby się chociażby szyby nieco wyróżnić również w bryle (wyekstrudować do środka na przykład), a nie tylko materiałem.

Myślę, że studio byłoby w tym przypadku dobrym wyborem. Obecnie podłoga ma nieprzyjemną fakturę, która w sumie nie jest potrzebna, bo i tak tło ginie w czerni. Normalne studio byłoby lepsze. Najlepiej by było machnąć jakiś plac zabaw w tle, ale to już sporo roboty.

Ogólnie nie jest źle, ale warto czasem pomyśleć nad urozmaiceniem pewnych rzeczy. Nie koniecznie musi być zgodnie z rzeczywistością, można trochę z tym samochodzikiem zaszaleć. Jeżeli jest to jedyny obiekt na scenie to musi być szczegółowy i ładnie zaprezentowany. Gdyby scena była większa, opowiadała jakąś historię to szczegół by się pewnie zgubił, ale w tym przypadku to jest bardziej prezentacja modelu i ten model musi być ciekawy dla oka. ;)

36
Musisz unwrapować modele po szwach (seam). Tutaj gość robi to w miarę przejrzyście.


37
Offtopic / Odp: Dział z gotowymi modelami
« dnia: 11.03.2018 13:01:19 »
Myślę, że spokojnie możesz wrzucić model do ukończonych. ;)

38
Tender Blender / Odp: Szybki temat i zamykam
« dnia: 09.03.2018 10:25:17 »
Musisz za róg złapać. Ciężko wytłumaczyć. Poczytaj tutaj: https://blender.stackexchange.com/questions/5631/how-to-close-view-windows

39
Słuchanie Tona... ASMR na moje uszy. :D

40
A wyłączyłeś filtr plików (załącznik)? Może ręcznie zmień rozszerzenie.

41
User preferences > File > Auto save > Timer:


albo dla blend1 blend2 blendX
User preferences > File:


Spróbuj odzyskać modele do nowego pliku przez append, może się uda.

42
Taki himalajski widoczek.





43
Wątek do testów i drobnych prac.

44
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 11.02.2018 18:29:25 »

45
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Mam adblocka
« dnia: 09.02.2018 01:17:21 »
Ranga donator+ukrywanie bloku z reklamą. Da się zrobić. Tylko trzeba wpłacających jakoś weryfikować. Nick w treści przelewu albo coś.

Strony: 1 2 3 4 5 ... 14

* Zaloguj




* Losowy obrazek