31
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« dnia: 15.08.2022 14:48:44 »
Hej. Możesz wrzucić screena ze sceną i materiałami (shader editor)? Albo cały plik?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 31
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury« dnia: 15.08.2022 14:48:44 »
Hej. Możesz wrzucić screena ze sceną i materiałami (shader editor)? Albo cały plik?
32
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn« dnia: 09.08.2022 17:01:10 »Cytuj I pewnie było przez to mniej zrozumiałe :pTo była katastrofa ![]() 33
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn« dnia: 28.07.2022 10:14:10 »
@winhelp Miło przeczytać. Zwłaszcza, że to moje drugie podejście. W zeszłym roku chciałem być PRO i robiłem wszystko w 3D, gdzie każde ziarenko było oddzielną cząsteczką liczoną przez fizykę. No i przekombinowałem i zmarnowałem wieczory z trzech miesięcy. Mam nauczkę, że w animacji zawsze trzeba wszystko upraszczać, bo inaczej się zesra.
34
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn« dnia: 22.07.2022 13:14:35 »
Praca ukończona, otworzyłem nowy wątek dla niej http://www.blender.pl/index.php?topic=849.msg3215#new
35
Prace ukończone (inne) / Jak działa kombajn« dnia: 22.07.2022 13:12:17 »
Kolejna animacja gotowa. Chociaż 2D, to zrobiona w Blenderze.
Jak działa kombajn - bezpośredni link https://www.youtube.com/watch?v=R29BdV53YkA 36
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn« dnia: 05.07.2022 18:36:38 »
Może coś zrobię z tym 'makaronem' na końcu, ale nie wiem. Sztywne druciki już kiedyś robiłem i mi nie pasowało, ale jeszcze pomyślę.
Samych nazw nie chcę wymawiać, zwłaszcza, że pominąłem kilka części. Może po prostu dodam napisy przy częściach i będzie git. Wychodzę z założenia, że to nie jest materiał dla agrotechników. W każdym razie dzięki ![]() Są tu jeszcze jakieś niedobitki, które chciałby pomóc mi? 37
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 05.07.2022 18:32:06 »
Przez te rowki, zwłaszcza ten wokół ust, wygląda jak twarz psa
![]() 38
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 04.07.2022 18:45:18 »
@Mortus Finalnie ma mieć pociętą twarz, tak ja na rysunkach? Mi się wydaje, że to będzie zły pomysł. A włosy mają być normalne, czy w formie kasku, tak jak teraz?
39
Work in progress (WIP) / Kombajn« dnia: 04.07.2022 18:39:57 »
Kolejny projekt, kolejny film. Tym razem wyjaśniam, jak działa kombajn.
Dajcie znać, czy po obejrzeniu tej animacji wiecie już, co dzieje się w środku. https://www.youtube.com/watch?v=-mZOVkLE200 Nagranie będzie nowe, może zmienię tekst, jak będą uwagi. Raczej pozostanę przy tym stylu graficznym. EDIT: Gotowy film jest w wątku pod tym adresem http://www.blender.pl/index.php?topic=849.msg3215#new 40
Prace ukończone (3D) / Odp: Fiat 126p low poly« dnia: 21.06.2022 11:16:18 »
Dzięki. Skłonił mnie błąd w ocenie trudności - myślałem, że pójdzie raz-dwa, ale dopiero za trzecim podejściem mi wyszło.
41
Prace ukończone (3D) / Fiat 126p low poly« dnia: 11.06.2022 16:54:15 »
Forum jeszcze nie zdechło, więc wrzucam szybki projekcik - Fiat 126p w stylu low poly.
Powiem Wam, że o ile modelowanie samochodów nie jarało mnie, to robienie ich uproszczonych wersji jest całkiem fajne. Sketchfab https://sketchfab.com/3d-models/polski-fiat-126p-maluch-f3ab0985d13044d295ecbdeba9920d68 42
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]« dnia: 27.05.2022 15:15:39 »
Gotowy film można obejrzeć w tym wątku http://www.blender.pl/index.php?topic=843.0
Lub na Tubie https://www.youtube.com/watch?v=1ZHofoWoI9I 43
Prace ukończone (3D) / BRRRT« dnia: 27.05.2022 15:13:37 »
Właśnie skończyłem swoją animację. Śpieszcie się oglądać, bo Blenderownia zaraz zniknie
![]() Bezpośredni link https://www.youtube.com/watch?v=1ZHofoWoI9I Podziękowania dla @winhelp za cenne uwagi. Niech BRRRT będzie z Tobą. PS. Czy to ostatni wątek na tym forum? 44
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość« dnia: 26.05.2022 11:06:57 »
A co się stanie z adresem? Jak wejdę na blender.pl, to otworzy mi się sklep AGD?
45
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]« dnia: 12.05.2022 16:51:10 »
Kolejne poprawki. Dodałem nowe ujęcia na samolot i mnóstwo pierdół, których nie widać, a przeżerają cały mój czas.
https://drive.google.com/file/d/1g8x0DJP-r-XDCK3XOOaEeK3AL7U_ga6t/view?usp=sharing |
Loading render kernels Debian - Zuorion
WIP Courtney Gears - Mortus
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
Dotted Lines - Białeczko
WIP Ambient Occlusion - Piotr
|