Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - hepa

Strony: 1 ... 3 4 5 6
61
Oświetlenie i rendering / V-ray Blender / Linux
« dnia: 03.04.2020 11:37:43 »
Witam,
chciałbym poznać jakiś inny silnik renderujący do Blendera. I tu moje pytanie, czy istnieje V-ray do Blendera, ale pod Linuxa ? Jeśli tak, skąd takie cudo ściągnąć ? Na początek chodzi mi o wersję trial.
A może coś innego warto używać z Linuxem ?

/hepa/


62
zacznij na tym co masz. Jeśli chodzi o te 2 wersje, to są raczej większe różnice.
ale skoro Ci nie działa nowsza wersja, naucz się czegokolwiek, na starszej.
z czasem kupisz jakiś nowszy sprzęt i zaczniesz ogarniać nowszą.
- no bo co Ci powiedzieć ? ; )

63
coś mi jeszcze przyszło do głowy. ..
Karta, którą masz ta Quadro ma sterowniki do Windows7 z datą styczeń 2018r.
Nie wiem, czy znasz się na komputerach, ale te sterowniki np. do Linuxa, - mają datę wydania listopad 2019r.
Nie chcę Ci namieszać, ale ta karta, raczej nie jest super nowa. Być może już nie wspierana przez Blendera. ?
- dlatego piszę, żebyś sprawdziła na innych wersjach programu.
Kiedyś miałem podobny problem, ale nie pamiętam jak to załatwiłem.
- jakoś od tamtego czasu, cały czas pracuję na Linuxie.

64
Ziomalka,
1. Spróbuj wyłączyć tą kartę intelowską w Biosie.
2. Spróbuj ściągnąć inną wersję Blendera, popróbuj na kilku wersjach.
3. Zainstaluj sterowniki do tej Quadro, z tej stony: https://www.nvidia.com, na górze ^Sterowniki^, i wybierz sobie odpowiednie.
4. Powinnaś mieć, po instalacji sterów do Quadro, jakiś panel NVIDIA, poszukaj w ustawieniach, może coś przeoczyłaś.
5. Ewentualnie coś o czym jeszcze nie wiem.

65
export do innego Blendera też nic nie daje ?

66
W Shader Editor masz chyba wyłączone - (nieaktywne) nody.  (zaciemione)
Włącz je "m" w Blenderze.

67
A próbowałeś otworzyć/wyexportowac tą grafikę do Blendera np. 2.79 albo jeszcze innej wersji ?

Na pewno nie masz ukrytej jakiejś warstwy  ?

68
Możesz tym się zainteresować:

https://sketchfab.com/


69
Prace ukończone (3D) / Odp: Stary dom
« dnia: 15.02.2020 13:32:11 »
Trzeba byłoby uporządkować nam tą wiedzę. Wiele lat się nad tym zastanawiałem. Co można, a co lepiej nie.
Załóżmy, że ktoś modeluje buty Adidas, to chce również zrobić jakieś logo, to najczęściej robi kopię tego logo. A z drugiej strony te buty mogą być robione przez skanowanie 3D. I wychodzą takie nieścisłości.

70
Prace ukończone (3D) / Odp: Stary dom
« dnia: 13.02.2020 18:50:34 »
Dla mnie też się podoba.
Ale im lepsza praca, tym trudniej ją ocenić.
Przynajmniej ja tak mam.
Bardzo fajny klimat tej sceny, lubię takie.

71
Prace ukończone (3D) / Odp: Memento Mori
« dnia: 09.02.2020 10:57:51 »
mookie bardzo dobrze podpowiada. Jak poznasz substance paintera, to będziesz miał kolejny 1 level up.

Substance Painter to świetny program, oczywiście po Blenderze.

72
Prace ukończone (3D) / Odp: Last call!
« dnia: 08.02.2020 11:56:08 »
Bardzo dojrzała praca, ale niech się jeszcze wypowiedzą fachowcy.
Chyba długo siedziałeś nad tym, skoro wrzucasz o północy ? ; )

73
Piotrze,
Udało się Tobie coś z tym eevee?

Na tym blender.pl coś nic się nie dzieje.
Ruszcie tą 'budę', bo zasnąć można.
; )

74
Ten eevee jest trochę dziwny. Ja dalej jadę na Cyclesie.
Ale może ktoś jeszcze Ci podpowie.

75
spróbuj, - może wyłącz  "Soft Shadows"  ?

Strony: 1 ... 3 4 5 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek