Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - hepa

Strony: 1 2 3 4 5 6
31
Tender Blender / Karty GPU
« dnia: 21.03.2021 11:04:19 »
Witam,
Czy ktoś z Was ma jakąś wiedzę na temat kart graficznych ?
Kiedy można będzie coś kupić ?
- chodzi mi o jakiekolwiek karty GPU, ale w miarę normalnych cenach.
Największy mój problem jest taki, że moja karta GTX, wpada w jakieś wibracje podczas wyłączania PC.

Jak strace tą kartę to leże.
Macie jakieś pomysły ?


Chociaż napiszcie ile to potrwa.

-- hepa

32
zwolnić

33
Animacja i symulacje / może Piotr będzie wiedział .. ?
« dnia: 03.03.2021 12:21:35 »
Piotr,
podpowiedz, w jaki sposób wydłużyć w czasie symulację "Smoke" ?
Chodzi mi o dłuższy i dokładniejszy smoke.
- teraz mam za szybko, a nie mam pojęcia. gdzie to zmienić. ..
podpowie  kto ?  : )

-hepa

34
Tender Blender / Odp: Jaką kartę graficzną wybrać?
« dnia: 11.01.2021 10:09:18 »
Jeśli jesteś początkującym grafikiem, to zmien sobie na cokolwiek nowszego/lepszego.
Z czasem, będziesz wiedział, co potrzebujesz (jaki sprzęt).


35
Ciężko powiedzieć, co jest błędne.
Moim zdaniem takie temperatury CPU nie są normalne.

Do dziś boje się renderowac na CPU, - tak u mnie tez tak było (temperatury CPU).

Renderuje na CPU tylko lekkie sceny Blendera, reszta GPU (animacje).

Ewentualnie można zmniejszyć wątki CPU w Blenderze, i wtedy można tez ciągnąć na GPU+CPU.

Ogólnie trzeba uważać, żeby nie uszkodzić czegoś (monitorować sprzęt).

Tak jak napisał Piotr, warto, jeśli nie masz kupić wentylatory, które mają RPM.

Daj znać, jakie masz wiatraki w obudowie.

36
A kiedy CPU idzie w górę z temp, to wentylatory tez zaczynają się obracać do dechy ?

Rozumiem, że masz wiatraki z funkcją różnych obrotów 'RPM' ?




37
Skoro tak idzie temperatura CPU w górę, to renderuj na samej karcie GPU.

Na innych projektach 3D też tak masz ?

Jeszcze raz zapytam, ile zajmuje MB Twój plik Blendera ?

Jeśli masz gęsty plik, to przecież te ciepło gdzieś musi oddać.

38
A jak ciężki masz plik Blendera ?
ile zajmuje Mb ?

39
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 03.01.2021 21:18:23 »
A teraz na pkt 1.
A czemu miałbys mieć cipowaty głos ?
Szanuj siebie, i  nie podchodz do siebie z takim podejściem.
- masz głos normalny, żaden cipowaty.



40
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 03.01.2021 20:46:06 »
Piotr, odpowiem Ci na pkt 2.
Jeśli chodzi o prędkość głosu, to możesz mówić jeszcze wolniej. Aktualna prędkość jest OK. Ty rozumiesz, o czym mówisz, a ktoś nie. Rób to tak, jakbys opowiadał dla osoby chcącej się czegoś nauczyć. Im szybciej mówisz, tym każda osoba zaczyna się gubic, i nie złapie, o czym mowisz,. Także jest fajnie, możesz jeszcze dokładniej przystopowac i deczko zmniejszyć speed glosu. To chyba tyle.

41
Offtopic / Procesor zmiana
« dnia: 18.12.2020 10:19:25 »
Witam,
Czy macie jakąkolwiek wiedzę, na temat procesorów pod podstawkę Intel 2066 ?
Noszę się z zamiarem zmiany.
Obecnie mam Intel 7740x, chcę kupić Intel 9820x.

Czy Waszym zdaniem warto teraz modernizować, czy lepiej się wstrzymać, np. na lepsze czasy tych procesorów ?

--hepa

42
Alex,
Poruszyłes wiele wątków, niektóre w ogóle dla mnie nie znanych.

Na chwilę obecną mam kilka pomysłów. Jeszcze nie wiem, za co się wezme na początek.

Również kilka dobrych lat pracuję na Debianie. Dziś zainstalowalem też OpenSUSE. Ciekawy system pod względem najnowszego softu, którego w Debianie brakuje.

Widziałem problemy z nowym kernelem, w ogóle nie widzi 'cuda'. Na teraz mam kernel z długim wsparciem, pod którym Blenderek właściwie śmiga.

Napisałbym więcej, ale zostawiam PC na noc - w trybie - rendering w tle ; )



Dzięki !


43
Może ktoś z Was próbował kompilować Blendera pod Linuxem ?
Jeśli tak, czy to się udało ?


44
Animacja i symulacje / Odp: Pominięcie klatek animacji
« dnia: 15.12.2020 14:26:00 »
dzięki alex,
Chociaż dowiedziałem się, że łatwego sposobu nie ma.

Na dobrą sprawę poradziłem sobie w inny sposób.

45
Animacja i symulacje / Pominięcie klatek animacji
« dnia: 13.12.2020 10:20:24 »
Witam,
w jaki sposób pominąć klatki animacji, które są do wyrzucenia ? /których nie chcę renderować/ ..

 ?

Strony: 1 2 3 4 5 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek

BMW 645ci

Wyświetleń: 2064
Autor: MariuszK
w: Album1