Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Frycek1994

Strony: 1 2
1
Work in progress (WIP) / Odp: MP5K
« dnia: 20.02.2020 12:50:02 »
Kolejny mały progres, szkoda ze nikt nie komentuje wad modelu które musze jeszcze poprawić  :P

2
Work in progress (WIP) / Odp: MP5K
« dnia: 10.02.2020 17:53:06 »
Kolejny render z progresu po dłuższej przerwie bo nie byłem zadowolny z efektów i usuwałem to co modelowałem

3
Work in progress (WIP) / MP5K
« dnia: 23.01.2020 20:10:55 »
Cześć, nie wiem który raz wracam do blendera ale postanowiłem ze coś podłubie, bede tu wstawiał progres z modelowania jak na ten moment chyba wyglada spoko

4
Modelowanie / Odp: Problem z funkcją Extrude
« dnia: 23.01.2020 18:01:33 »
Winhelp, Dziękuje za pomoc, miałeś race

5
Modelowanie / Problem z funkcją Extrude
« dnia: 21.01.2020 18:37:16 »
Problem polega na tym ze w scenie w której obecnie modeluje jak nacisne E aby "wypiętrzyć" np. poligona i odrazu klikne myszka zeby zaakceptować bo chce wybrać kierunek wypiętrzania poprzez pociaganie za strzałki to poligon sie nie wypietrza tylko jest przesuwany ten który juz wcześniej istniał, pewnie nacisnąłem jakiś klawisz nie chcacy i teraz nie wiem jak wrócić do starej opcji

6
Jak mam już wypalona normal mape w blenderze to co dalej? mam ja zapisać?Bo jak zrobie eksport modelu low i high poly i wrzuce to do SP to dalej normal mapa sie nie generuje

7
Teksturowanie i materiały / Substance Painter Normal Map
« dnia: 26.03.2018 17:27:33 »
Cześć. Mam problem z wygenerowaniem normal mapy na podstawie siatki high poly. Wydaje mi sie ze robie wszystko jak należy a efekt jest taki ze po dodaniu siatki high poly i zrobieniu baka textur normal mapa wcale sie nie generuje. Może nie robie czegoś tak jak trzeba albo nie rozumiem zasady działania. Na pierwszym zrzucie pokazuje ze mam dwa obiekty jeden HP drugi LP z odpowiednim dopiskiem _high i _low. Drugi zrzut to ustawienia z substanca a trzeci to efekt ;) Co robie i nie tak i czego nie rozumiem? ;)

8
Offtopic / Dział z gotowymi modelami
« dnia: 11.03.2018 12:34:35 »
Czy na starej blenderowni nie było przypadkiem działu gdzie można było sie dzielić swoimi modelami za darmo? Wydaje mi sie ze to nawet wporzadku pomysl zeby udostepniac sobie modele, wiem ze mozna to robic za posrednictwem np.TurboSquid ale tutaj mozna to udostepniac dla węższej grupy odbiorców.

9
Teksturowanie i materiały / Odp: Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 11.03.2018 12:30:56 »
Jeżeli kto kolwiek z Was nie wie, ze substanc painter czy designer mozna miec na rok w pelni za darmo, to Was uswiadamiam :)  Jezeli jestescie studentami to wysylacie zdjecie legitymacji studenckiej i automat wysla Wam klucz na maila ;). Substance Painter jest spoko ale do teksturowania rzeczy typu broń czy tym podobne ale jak chce oteksturować wizualizacje to lepiej sie to robi w blenderze, takie jest moje zdanie.

10
Teksturowanie i materiały / Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 07.03.2018 13:26:56 »
Cześć. Czy istnieje jakaś strona podobna do HDRI Heven z tym że można z niej pobierać tekstury? Odwiedziłem dzisiaj Poliigon i tekstury które tam są robią na mnie wrażenie ale te które są dostępne za darmo są w bardzo małej rozdzielczości. Czy według Was warto kupić tam konto i jak możecie to powiedzcie skąd Wy bierzecie tekstury? ;)

11
Work in progress (WIP) / Odp: AKMS
« dnia: 04.03.2018 14:06:49 »
Koniec modelu. Siatke wstawie tylko ją troche ogarne

12
Work in progress (WIP) / AKMS
« dnia: 28.02.2018 15:12:29 »
Cześć. Dwa ujecia AKMS, jak Wam sie podoba?

13
Prace ukończone (3D) / Odp: AKS 74u
« dnia: 16.02.2018 18:25:02 »
Dzięki za opinię. To AK które wysłałeś jest cudne aż brak mi słów żeby je opisać. W miarę upływu czasu jak będę nabieral doświadczenia to zrobie sobie jeszcze jednego AKS - a od podstaw który będzie lepiej wymodelowany niż ten

14
Prace ukończone (3D) / AKS 74u
« dnia: 16.02.2018 13:27:21 »
Cześć. Jak oceniacie to co udało mi sie zrobić? Redner jest jeden ponieważ nie będę miał możliwości aby w pełni dokończyć tą prace. Wrzucam pracę do Ukończonych ponieważ przedstawiona w renderze strona jest w pełni skończona ;)

15
Work in progress (WIP) / Odp: AK 74U
« dnia: 15.02.2018 12:37:11 »
Dzięki ;) Coś w wyższej rozdzielczości i z większą ilością tekstur

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Gaśnica

Wyświetleń: 858
Autor: Lukasz
w: Gameart