Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - misztal

Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 03.10.2019 22:33:08 »
Ja w podobnym problemie porałem Saga gis, dodałem geotif i wyeksportowałem do siatki.
Import/Export– Grids –  – Export ESRI Arc/Info Grid

Zaimportowałem siatkę do blendera.
https://github.com/hrbaer/Blender-ASCII-Grid-Import - testowałem na Blender 2,7
http://www.saga-gis.org/

Używałem na mniejszych obrazach i miałem fajne efekty terenu (obraz 10 mb, 3 miliony poly). Możesz poszukać innych danych Lidar w formacie geotiff, las/laz (laszip) i zamienić na asc w saga gis, poszukać danych asc,  jakoś podzielić obraz.

Próbowałem zapisać w obrazie z saga gis ale mi nie wychodziło bez spadku jakości
https://sourceforge.net/p/saga-gis/discussion/790705/thread/4f4d824c/

https://gunthera.wordpress.com/2014/02/28/saga-gis-laczenie-kilku-rastrowych-nmt/
http://geoinformatyka.com.pl/hello-world/

Edycja:
Geotiff - można użyć gdal do konwersji na obrazy 16 bitowe. Więcej pod linkiem.

https://gis.stackexchange.com/questions/206537/geotiff-to-16-bit-tiff-png-or-bmp-image-for-heightmap?rq=1

2
Offtopic / Odp: Grafika
« dnia: 24.09.2019 10:55:37 »
Dodam że w Polsce rynek kapitałowy bardziej się otworzył na producentów gier przez ostatni rok.
Renderowanie w czasie rzeczywistym w silnikach gier dla wizualizacji architektonicznych, gier, symulacji.
Widać dynamiczny rozwój silników gier i ich nowych zastosowań jak VR, AR.

3
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 12.09.2019 13:30:46 »
U mnie z podobnym problemem w jakości pomogło zaznaczenie 32 bit float przy tworzeniu obrazu dla bake displacement.

5
W blenderowym Game engine lub innym.

7
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 17.11.2017 13:48:43 »

8
Modelowanie / Odp: Powierzchnia materaca
« dnia: 26.10.2017 12:59:06 »
może heightmap
lepiej poszukaj "pbr brick"

9
Działa super. Dziękuje, zaoszczędzę dzięki temu wiele godzin pracy.

10
Dzięki za odpowiedzi. Tylko czy mogę mieć różne rozmiary obiektów. muszę to sprawdzić. Jak narazie mam plan b, użycie tego generatora on daje takie możliwości, ale samo dodanie obiektów jest czasochłonne i mam możliwość dania wymiarów 2, 4. Nie mogę dać dowolnego.
http://cgchan.com

11


Mam różnego rozmiaru modele, sześciany. Chce je ustawić jeden obok drugiego bez kolizji i wolnych przestrzeni w osi x losowo. Czy spotkał się ktoś z addonem dającym takie możliwości? Lub wie jak napisać taki addon?

12
Animacja i symulacje / Odp: Pomoc świeżakowi.
« dnia: 08.09.2017 22:16:46 »
zaznacz tekst, naciśnij s i ustaw myszka wielkość

13
Prace ukończone (3D) / Odp: Wioska z lotu ptaka
« dnia: 23.08.2017 11:34:33 »
Fajne
Jak będziesz budował miasto to możesz sobie eksportować modele z WRLD Unity SDK za pomocą objexporter. Na pewno wiele to ułatwi przy dużych powierzchniach.
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/86284

14
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 26.07.2017 22:26:41 »
witam ponownie starych wyjadaczy blednera i nowych użytkowników.

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek