Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - siemieniaka

Strony: 1
1
Work in progress (WIP) / Odp: Granat trzonkowy
« dnia: 06.11.2017 13:23:56 »
Tekstura drewna bardzo mi się podoba. Może powiedzieć gdzie ją zdobyłeś? Jakościowo jest też wysoka. Szukam ogólnie dobrego źródła tekstur.

2
Work in progress (WIP) / "Mirror Sword" Guild Wars 2
« dnia: 06.11.2017 12:31:40 »
Witam. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3D na poważnie, aczkolwiek jest to moje trzecie podejście. Wiem, brzmi to dziwnie, ale obecnie zacząłem więcej walczyć z modelami i podnosić umiejętności. Chciałbym zajmować się assetami do gier, stąd mój dzisiejszy model.

Owa broń nie jest dostępna w grze, a jej nazwa też jest zmyślona, ponieważ bazuję na rysunku finałowym z obecnie trwającego konkursu GW2. Sam zagłosowałem na tę broń i spodobała mi się na tyle, aby spróbować swoich sił w modelowaniu jej, a następnie teskturowaniu. Może znajdzie swoje miejsce w moim portfolio kiedyś.

Podrzucam reference i parę zdjęć modelu.

3
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 27.10.2017 10:56:30 »
Poleciałem trochę do przodu z moim modelem, zająłem się detalami i trochę kombinowałem ze skórą owiniętą wokół rękojeści. Oto wynik, aczkolwiek tekstura jest tylko 1024x1024 oraz samo owinięcie robiłem na szybko dzisiaj przed pracą, więc jest do poprawy. Oświetlenie to też parodia :)

4
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 18.10.2017 22:47:26 »
Okazało się, że plik svg był po prostu zbyt skomplikowany najwidoczniej, ponieważ po "wyczyszczeniu" głowy wilka ze zbędnych dodatków w postaci cienia itd wszystko poszło bez problemu. Czasem zastanawiam się czy to ja coś robię źle czy to po prostu blender wariuje momentami. Raz wychodzi, raz nie wychodzi.

5
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 18.10.2017 08:26:36 »
Wróciłem do modelu, żeby dodać kolejne wycięcie znaku z drugiej strony, ale coś nie gra. Zewnętrzny pierścień wycina bardzo fajnie, ale wilk w środku zostaje wtopiony w całości. Czy ktoś może się temu przyjrzeć? Podsyłam .svg

6
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 04.10.2017 20:50:19 »
Planuję właśnie iść w stronę pro. Uznałem, że to będzie najlepszy sposób na nauczenie się większość funkcji, szukanie rozwiązań problemów i nauka. Wracam do grafiki już trzeci raz i teraz nie mam wymówki, bo albo wszystko albo nic. Komp mam spoko, więc render to nie problem, brak trochę czasu, bo praca dzienna to 250h w miesiącu, ale nie ma, że się nie da :)

Możesz polecić jakieś książki lub tutoriale na yt?

7
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 04.10.2017 19:34:34 »
Przyznam, że nie sprawdzałem normali, więc dzięki za radę :) Kiedyś przy renderach miałem problem z normalami i zajmuję się flipowaniem kierunków dopiero jak ukończę model. Właśnie to dziwne, że udało Ci się to wyciąć przy pomocy boolean. Ja z tym walczyłem cały dzień i ciągle zostawała mi niezamknięta przestrzeń, której nie mogłem zamknąć...

P.S. Jednak boolen podziałał. To mój wzrok mnie oszukał i utwierdził w przekonaniu, że tam nie ma face'ów i walczyłem dalej bez sensu. Jednak nauczyłem się też czegoś przy okazji robienia tego samodzielnie od podstaw, czyszczenia edge'ów itd :)

A co ogólnie sądzisz o modelu? Nabiera to kształtów? Rękojeść nadal do kompletnego przerobienia.

8
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 04.10.2017 13:53:45 »
Witam. Odkopuję wątek pod 4 dniach, ponieważ byłem zajęty realną pracą. Przysiadłem dzisiaj w wolnym czasie i ogarnąłem temat tak jak chciałem, aby to wyglądało. Podsyłam zdjęcia oraz plik .blend, żeby wyjaśnić efekt końcowy. Pytanie jest teraz proste. Czy jest możliwość w przyszłości robić coś takiego tylko szybciej?

9
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 29.09.2017 18:14:52 »
Wychodzi na to, że tym sposobem nie uzyskam pożądanego efektu, więc wybrałem inne rozwiązanie. Wymodeluję bok młota używając tego logo jako background image. Jak zrobię co należy to podeślę wyniki pracy.

10
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 29.09.2017 16:19:45 »
Trzecie zdjęcie, które wskazuje, że osiągnąłem to o czym mówisz, ale chciałbym zamknąć te dziury po wycięciu, ponieważ to kamień, a nie plastik. To młot wykuty z kamienia, nie jest wydrążony i nie powinien być. Jak najlepiej to wszystko zamknąć. Łączyć te face'y manualnie?

11
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 29.09.2017 15:52:47 »
To co pokazałeś to już dawno zrobiłem. Napisałem edit na ten temat i dołączyłem model z wyciętym logiem. Problem jest tylko taki, że pozostaje dużo pustego miejsca i model staje się otwarty, a chciałbym go ładnie zamknąć. Może coś poradzić w tym temacie?

12
Modelowanie / Odp: Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 29.09.2017 15:36:35 »
Chodzi o to, żeby przenieść path tego logo do modelu młota, tak żeby mozna było tym łatwo manipulować.

13
Modelowanie / Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 29.09.2017 13:41:08 »
Witam.  Otóż aktualnie modeluję Doomhammer'a z universum Warcraft'a. Znalazłem bardzo ładnie wykonane logo  klanu Frost Wolf i chciałbym je wyciąć w modelu, w ściance. Mój zamysł jest prosty. Chciałbym na model, a dokładnie głowę młota, nanieść path tego logo, a następnie po prostu, hmm, popchnąć środkowe linie do środka, aby całość wycięcia wyglądała jak wykuty dłutem. Mam nadzieję, że wyraziłem się najprecyzyjniej jak potrafię. Otóż zrobiłem w Inkscape plik svg, zaimportowałem go do Blendera, ale nie potrafię nanieść go na model, żeby w jakiś sposób stał się integralną częścią modelu lub po prostu wtopić go w ścianę, ani nawet go wyciąć. 

Proszę o pomoc. W załączniku dodałem dwa pliki, które pomogą zrozumieć sytuację. Jeden to logo, a drugi to model z perspektywy, której chciałbym to "wtopić" w model. Jestem początkującym użytkownikiem Blendera i wiem, że może być to dla was błahe pytanie.


Edit. Zmieniłem curve w mesh, ale jedyne co udało mi się zrobić to przy jej pomocy wyciąć w modelu to logo. Wygląda też fajnie, ale to nie jest to, ponieważ to młot z kamienia, a nie z plastiku i środku nie jest pusty. Mógłbym połączyć tylne ścianki, aby zamknąć model, jednak będzie to chyba zbyt czasochłonne. Wciąż szukam innego rozwiązania.

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Radar Bot

Wyświetleń: 1255
Autor: Lukasz
w: Gameart