1
Offtopic / Odp: Sprzęt do modelowania
« dnia: 15.01.2020 11:51:57 »
Mam taką nadzieję
Może tutaj będziesz w stanie doradzić http://www.blender.pl/index.php?topic=562.0

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Offtopic / Odp: Sprzęt do modelowania« dnia: 15.01.2020 11:51:57 »
Mam taką nadzieję
![]() 2
Offtopic / Odp: Sprzęt do modelowania« dnia: 08.12.2019 20:27:10 »
@freeqstyler dorzuciłem 16GB RAM i zasuwa jak burza, jeszcze tylko karta graficzna
![]() 3
Modelowanie / Modelowania - od czego zacząć« dnia: 08.12.2019 20:26:04 »
Witam,
Ogarnąłem sobie podstawy blendera tzn extrude, przenoszenie, skalowanie, transformacja, cieniowanie, światło, podstawy teksturowania oraz nie które modyfikatory. Z modelowaniem jakiś prostych rzeczy nie mam problemu tzn typu beczka czy jakieś krzesło proste. Moje pytanie brzmi jak podejść do tego, aby co raz trudniejsze rzeczy modelować? Z kwadratowymi rzeczami nie mam problemu, ale jak dochodzą jakieś dachy, łuki itp to już mam spory problem i nie ukrywam, że mocno to podcina skrzydła ![]() Chciałbym nauczyć się modelować póki co jakieś proste przedmioty, budynki, postaci i je animować, wiem, że nie wszystko od razu ![]() 4
Offtopic / Odp: Sprzęt do modelowania« dnia: 22.10.2019 15:26:50 »
Dziękuję za odpowiedź
![]() Póki co planuję spokojne modelowanie, jakiś czas temu usiadłem do modelowania samochodu ale szybko poległem na zabawie z maską i różnymi dziwnymi kształtami, gdzie już trzeba wyginać itp 5
Offtopic / Odp: Sprzęt do modelowania« dnia: 21.10.2019 22:54:20 »
Dziękuję za odpowiedź
![]() Dokładna specyfikacja komputera: - 2x dysk SSD KINGSTON SA400S37240G każdy po 250GB - 8GB RAM - Linux Debian 9 - monitor 21.5 cala - karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 650 z CUDA - procesor Intel(R) Core(TM) i3-2120 CPU @ 3.30GHz ( 4 rdzenie) - płyta główna ASUS H61M-K (Nuvoton NCT6779D) Co do rzeczy które chciałbym modelować i teksturować, to: - postacie - pojazdy - budynki - jakieś rzeczy typu beczka, broń itp Bardziej pojedynczo na scenie, niż jakiś zbiór. Najważniejsze dla mnie, jest nauczenie się jak modelować i teksturować. Takie rzeczy jak sceny i animacje to może kiedyś, jak będę miał porządnego kompa. 6
Offtopic / Sprzęt do modelowania« dnia: 21.10.2019 13:50:04 »
Cześć
![]() Od dłuższego czasu zbieram się do nauki blendera i modelowania. Jaki musiałbym mieć sprzęt, aby móc swobodnie modelować? Obecnie mam - 2x SSD, 250GB - 8GB RAM - Linux Debian - monitor 21.5 cala - karta graficzna GeForce z CUDA Póki co chodzi mi o samo modelowanie, teksturowanie, bo do renderowania to podejrzewam, trzeba już mieć porządny sprzęt i dużo ram. Chciałbym modelować nie tylko przedmioty i domy, ale np auta, jakieś postacie itp Pozdrawiam Paweł
Strony: 1
|
Loading render kernels Debian - Zuorion
WIP Courtney Gears - Mortus
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
Dotted Lines - Białeczko
WIP Ambient Occlusion - Piotr
|