Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - GrzesMAN

Strony: 1
1
Inne programy / UNREAL ENGINE SHADING PROBLEM
« dnia: 23.08.2017 20:42:58 »
Mam problem z cieniowaniem w UE4.
Scenę robiłem w blenderze - modele i UV, a resztę w UE4.
Nie znalazłem jakiegoś konkretnego forum odnośnie UE4 dlatego piszę tutaj (jak ktoś zna to proszę o podanie).

Po przeliczeniu świateł wszystko mi się wywala - pokazuje bardzo złe cieniowanie.
Gdy na przykład ruszę obiektem lub przypiszę mu pivot point to widać, że modele są ok.
Dzieje się pewnie dlatego, że dla "ruszonego" obiektu potrzebne jest ponowne przeliczenie świateł co w rezultacie psuje jego wygląd.

Siatki są ok, ich UV są rozłożone dobrze. Często to tak proste obiekty jak ściany itp.
Kierunek normali jest prawidłowy.
Nie jestem specem w UE4, bardziej mega początkującym więc mam nadzieję, że coś gdzieś robię źle i wystarczy zmienić jakieś ogólne ustawienia bez ingerowania w projekt.

Na screenach pokazuję o co mi chodzi, są też screeny z obiektów przed i po poruszeniu.







Widać kiepskie cieniowanie na fotelu ale ok, może siatka jest źle ale co ze ścianą?
Oglądałem siatkę i w UE i Blenderze i jest ok, normale też.

Nie mam pomysłów już. Kwestia jakości przeliczania światła w scenie też już sprawdzona.

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek