Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - siemieniaka

Strony: 1
1
Work in progress (WIP) / "Mirror Sword" Guild Wars 2
« dnia: 06.11.2017 12:31:40 »
Witam. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3D na poważnie, aczkolwiek jest to moje trzecie podejście. Wiem, brzmi to dziwnie, ale obecnie zacząłem więcej walczyć z modelami i podnosić umiejętności. Chciałbym zajmować się assetami do gier, stąd mój dzisiejszy model.

Owa broń nie jest dostępna w grze, a jej nazwa też jest zmyślona, ponieważ bazuję na rysunku finałowym z obecnie trwającego konkursu GW2. Sam zagłosowałem na tę broń i spodobała mi się na tyle, aby spróbować swoich sił w modelowaniu jej, a następnie teskturowaniu. Może znajdzie swoje miejsce w moim portfolio kiedyś.

Podrzucam reference i parę zdjęć modelu.

2
Modelowanie / Wycinanie symbolu w modelu
« dnia: 29.09.2017 13:41:08 »
Witam.  Otóż aktualnie modeluję Doomhammer'a z universum Warcraft'a. Znalazłem bardzo ładnie wykonane logo  klanu Frost Wolf i chciałbym je wyciąć w modelu, w ściance. Mój zamysł jest prosty. Chciałbym na model, a dokładnie głowę młota, nanieść path tego logo, a następnie po prostu, hmm, popchnąć środkowe linie do środka, aby całość wycięcia wyglądała jak wykuty dłutem. Mam nadzieję, że wyraziłem się najprecyzyjniej jak potrafię. Otóż zrobiłem w Inkscape plik svg, zaimportowałem go do Blendera, ale nie potrafię nanieść go na model, żeby w jakiś sposób stał się integralną częścią modelu lub po prostu wtopić go w ścianę, ani nawet go wyciąć. 

Proszę o pomoc. W załączniku dodałem dwa pliki, które pomogą zrozumieć sytuację. Jeden to logo, a drugi to model z perspektywy, której chciałbym to "wtopić" w model. Jestem początkującym użytkownikiem Blendera i wiem, że może być to dla was błahe pytanie.


Edit. Zmieniłem curve w mesh, ale jedyne co udało mi się zrobić to przy jej pomocy wyciąć w modelu to logo. Wygląda też fajnie, ale to nie jest to, ponieważ to młot z kamienia, a nie z plastiku i środku nie jest pusty. Mógłbym połączyć tylne ścianki, aby zamknąć model, jednak będzie to chyba zbyt czasochłonne. Wciąż szukam innego rozwiązania.

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek