Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - na123

Strony: 1
1
Offtopic / Odp: Ile może kosztować ta animacja...
« dnia: 10.02.2021 16:16:07 »
Dzięki Piotr za merytoryczną odpowiedź .
 Taka postawa jest odpowiedzialna dla środowiska które z tego żyje,  bo wyznacza jakieś ramy cenowe dla ludzi takich jak ja którzy żyją z czegoś innego. I  daje sygnał by nie psuć rynku.
Model człowieka można użyć z makehuman. Co do poprawek to się zgodzę bo robiłem filmy edukacyjne dla firm ( bazujące na moich przypadkach) i było dokładnie tak jak piszesz. Akurat sam zabieg i technologia jest mi znana (co prawda robię w innej części ciała ..)   więc scenariusz  to ja narzucę.
Jeszcze raz dzięki ,nie chciałem psuć rynku  i teraz wiem ile wołać.



Natomiast klafciarz będzie generował ludzi którzy nie wiedząc ile brać na początek zaczną za pół darmo.

2
Offtopic / Ile może kosztować ta animacja...
« dnia: 09.02.2021 23:48:17 »
Witam,
od firmy z którą współpracuję na innym polu dostałem propozycję stworzenia animacji bardzo podobnej jak ta z niższej części tej strony .
https://www.metrum.com.pl/?products=swing-chirurgiczne-lasery-diodowe-1470nm

Ile może kosztować taka animacja?

Pozdrawiam

3
Witam,
chciałem stworzyć symulację emisji cząstek ,tak by wpadały do naczynia prowadzącego pod wpływem wiatru. Nadałem na naczynie kolizję. Natomiast po przejściu pewnej drogi cząstki powinny wypaść z naczynia  po "wiatrem " i pod wiatr (ukrtyte w naczyniu). . Pomimo że są zamknięte w naczyniu wiatr wciąż na nie działa i się zatrzymują . W załaczniku jak to wygląda , oraz jak wygląda naczynie które ma nadać im drogę .

Pytanie dodatkowe czy można spowodować że po przebyciu pewnej drogi zmienią kolor , ale tylko te które przebyły pewien dystans .

5
Na twoich jpg. jest proceduralna a potem UV ?

6
Witam,
moja scena nie zmienia się w 95% czy da się ustawić coś co spowoduje że blender to rozpozna i nie będzie renderował niepotrzebnie tych części klatek ?
Chodzi o to że na środku sceny mam mały lub większy obiekt który się porusza . Reszta sceny  jest nieruchoma i taka sama na reszcie renderów.  Próbowałem animować sam obiekt na przeźroczystym png i nakładać w  vse  ale nie jest to do końca super bo zawsze czegoś nie dostanie od innych obiektów (cienie itp)  . Niby wygląda ok ale nie do końca . Więc każda klatka jest niby inna ale  tylko w jakieś niewielkiej części .

8
Witam,
chciałbym stworzyć teksturę proceduralną tak by linie rozchodziły się nie symetrycznie z od jednej krawędzi do drugiej. Najlepiej pokażą to rysunki. na pierwszym mamy obiekt którego to dotyczy - żółta część zęba. Pocięta jest ona booleane mod. . Linie mają lecieć od różowego(inny obiekt ) na zewnątrz.  jak na 2 gim rysunku , a w najgorszym wypadku na trzecim .   

9
Dzięki
ale niestety  nie rozwiązało to mojego problemu .
W złącznikach masz rendery .
1. Stan 0 piękne wgłębienie w kości , dobrze widoczne na filmie
2 . implant w tym wgłębieniu, widać że ściany zrobiły się czarne co nie jest dla mnie korzystne  z powodów nie widać wgłębienia 2 implant jest mało widoczny na ciemnym tle
3. wyłączony shadow implantu - nie ma dużej różnicy
jakieś pomysły ?

10
Witam,
co zrobić by obiekt nie otrzymywał cieni tylko od jednego obiektu a poza nim  by "reagował" normalnie na inne ( w temacie cienie) .

Strony: 1

* Zaloguj




* Losowy obrazek