Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mortus

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13
91
Work in progress (WIP) / Odp: Fretka Flynn
« dnia: 21.03.2020 15:44:08 »
Ano nie jest. Bluzka też. Chciałem jednak jakoś dodać trochę detalu. Dzięki  ;)

Tak czy siak, wersja (chyba) finalna:


92
Work in progress (WIP) / Odp: Fretka Flynn
« dnia: 17.03.2020 19:05:57 »
Kilka zmian i poprawek później. Na tym obrazku tego nie widać, ale udało mi się w miarę poradzić z rigiem oczu, które całe swoje zachowanie i transformacje wykonują względem kamery. Jak wrzucę kolejne renderki to myślę, że będzie widać lepiej o czym mówię. Usta koniec końców zrobiłem zupełnie innym sposobem niż planowałem, ale w sumie i tak jestem zadowolony. Coś niefajnego mi się dzieje z konturami w niektórych miejscach, jeszcze nie wiem co na to poradzić.


93
Work in progress (WIP) / Odp: Fretka Flynn
« dnia: 05.03.2020 17:04:36 »
Dzięki  ;)

Update:

94
Work in progress (WIP) / Fretka Flynn
« dnia: 04.03.2020 19:43:47 »
Ehh... powinienem robić coś zupełnie innego, bo przecież mam już zaczęty ważniejszy projekt. Ale co poradzić, ja się po prostu nie mogę oprzeć tym małym pomysłom które czasem się pojawiają w głowie. W każdym razie mały fanart z Fineasza i Ferba. Na razie tylko blockout, ale mam też prawie skończoną wersję lowpoly. Próbowałem zrobić na szybko prosty efekt konturu za pomocą fresnela, ale jak widać, nie za bardzo się to sprawdza w tym przypadku. Mam już inny pomysł na podejście do tego problemu. Mimo, że postać wydawała mi się na pierwszy rzut oka dość prosta, to nie wziąłem pod uwagę, że istnieje zasadniczo tylko w przestrzeni 2D. To z automatu oznacza, szczególnie w stylistyce tej kreskówki, że nie wszystkie kształty da się przetłumaczyć 1:1 na 3D. Oprócz tego brwi, rzęsy i usta będą wymagały trochę kombinowania na etapie rigu, bo w dość specyficzny sposób zachowują się one względem kamery. Ale do tego jeszcze dojdę.


95
Dzięki za głosy na moje i prace i gratulacje dla zwycięzcy  ;)

96
Świetne prace  ;) Widzę momentami inspirację Borisem Grohem. A przynajmniej takie odniosłem wrażenie, bo niektóre Twoje animacje mocno mi się z nim kojarzyły.

97
Blender / Odp: Blender 2.81
« dnia: 02.12.2019 11:56:52 »
Ktoś oprócz mnie ma problemy w 2.81 z Eevee/Material Preview? Mam plik z drzewami, nad którymi pracowałem w 2.79. W 2.8 wszystko działa normalnie, w 2.81 w widoku innymi niż Solid/Rendered w Cyclesie dostaję takie coś:



W Eevee to samo, bez względu na wybrany Shading Mode.

Edit:
Otwarłem plik z 2.79 w 2.8, skopiowałem 2 drzewa do nowego pliku, utworzonego w 2.8. Zapisałem jako nowy plik *.blend. Otwarłem w 2.81 - problem wciąż występował. Od tego momentu nic już więcej nie zmieniałem. Dosłownie 3 minuty później ponownie otwarłem dokładnie ten sam plik w 2.81 - nagle magicznie wszystko działa... nie mam pytań.

Edit2:
Ponownie otwarłem dokładnie ten sam plik w 2.81 i znowu nie działa poprawnie... Ehh...

Edit3:
Widzę, że ktoś już zgłosił ten problem i lepiej ode mnie go opisał. A nawet znalazł tymczasowe obejście tego buga.
https://developer.blender.org/T72110

98
Prace ukończone (3D) / Demon
« dnia: 30.11.2019 21:53:58 »
Kolejny projekt za mną. Raczej już nie będę nic przy nim robił, więc wrzucam do ukończonych.

ArtStation: https://www.artstation.com/artwork/DxJ8y9


99
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 28.11.2019 21:15:28 »
W takim razie dziękuję uprzejmie  :)

100
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 27.11.2019 21:03:01 »
Finalne renderki. O ile nie ma nic do poprawy, oczywiście.


101
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 17.11.2019 20:20:20 »
Może teraz?


102
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 16.11.2019 21:45:02 »
No dokładnie tak jak mówisz - staram się trzymać oryginału i celowo unikam tych dodatkowych elementów na środku. Zobaczymy, spróbuję jakoś tutaj przemycić te dodatkowe kości. Najwyżej zostawię tak jak jest.

103
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 15.11.2019 15:48:46 »
Okej, to mała poprawka. Jak to wypada teraz?


104
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 11.11.2019 15:47:22 »
Tekstury zrobione, rig zrobiony, particle zrobione. Nie nazwałbym go jeszcze skończonym, ale już blisko. Do niektórych poz będę potrzebował jeszcze ognia, mam już wstępną symulację. To be continued...


105
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 31.10.2019 10:13:00 »
Dzięki. Tak, detale dopiero będą robione, finalnie to nie będzie wyglądało tak gładko.

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Cherryminator II

Wyświetleń: 1489
Autor: mortom.ckm
w: Tomasz Sadzinica