Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
@goten22 No właśnie pot to, aby nakierować uwagę. Ale jak mówisz, że niepotrzebne, to wywalam. Chciałem 5 sekund, ale przekombinowałem i wyszło 11. Przyciąłem trochę.
@winhelp Tu mnie masz, bo sam nie wiem czego chcę Chciałem klika rzeczy na raz: poeksperymentować i zrobić pokazówkę.
Tak. Jak wejdziesz do trybu edycji i zaznaczysz vertex, to na górze, w panelu Transform, będzie RadiusX oraz RadiusY.
Jeżeli nie podoba Ci się siatka jaką daje Skin modifier, możesz spróbować z Wireframe modifierem. Tylko on nie pozwala już edytować średnicy dla każdego wierzchołka. I będziesz musiał wypełnić krawędzie fejsami, bo inaczej nie zadziała.
U mnie też nie działa. Wcześniej robiłem to nie dla kości, tylko dla zwykłego cube'a i było OK.
Znalazłem obejście, ale niepotrzebnie komplikuje wszystko: Musisz utworzyć nową armaturę, i w niej dodaj kość, która będzie kontrolować obrót. W załączniku plik i w nim się dobrze odświeża.
Czyli do dupy, mówisz. Tak właśnie myślałem, że ja wiem, gdzie patrzeć, więc dla mnie nie będzie za szybko.
Ktoś ma coś do dodania? Zastanawiam się, czy poprawić coś (np. najpierw kamera na kulkę, potem podążająca za kometą), robić od nowa, czy zająć się czymś innym.
Potraficie mi powiedzieć: 1. Czy napis 'crystal fox' nie jest widoczny zbyt krótko? 2. Czy takie proste tło nie psuje efektu? 3. Czy uderzenie wygląda dobrze? 4. Znacie jakiś dżingiel, który by tu pasował?
Nie mogłem się dziś w południe zalogować. Przy każdej próbie wyskakiwał mi błąd w stylu "Przerwałeś sesję w trakcie pisania komentarza" - tyle, że zupełnie inaczej Sorry, ale chciałem walkę z logowaniem przełożyć na teraz i nie zrobiłem screena.
Teraz mi się udało wejść, być może spowodowane jest to tym, że wyłączyłem uBlocka. Chociaż w południe próbowałem się zalogować też na innej przeglądarce, na której nie mam blokowania reklam. Gdyby to miało jakieś znaczenie, to używałem FireFoxa i Chrome'a.
Nie wiem, czy uda wam się/będzie się chciało odtworzyć błąd, ale coś ważniejszego wyszło przy okazji. Jak się jest niezalogowanym, to nie ma jak wysłać wiadomości o nieprawidłowym działaniu strony. W zakładce kontakt nie ma żadnego maila.
Edit: Taki fart! Ledwo wyłączyłem uBlocka, a już telefon wygrałem!!!1111
Wczoraj bawiłem się Eevee, zapisałem scenę. Dziś otworzyłem plik, a scena zupełnie pusta, nawet jednego mesha nie było. Także za wcześnie na jakieś większe eksperymenty.
Jesienny las, scenka w stylu low poly. Jakieś 30h modelowania terenu i poprawek. I 50h renderowania filmu :/
Generalnie miała to być makieta(?) do oglądania z góry, ale nie mogłem się powstrzymać od wyrenderowania drogi. Co widać, bo modele drzew to zrandomizowane jajka z patyczkiem, czasem trawka przebija przez jezdnię, a kamera nie zawsze płynnie pokonuje zakręty.
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.