196
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 16.02.2019 21:23:30 »
Tak, gdzieś to było do pobrania - w końcu projekt Open Source
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 196
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 16.02.2019 21:23:30 »
Tak, gdzieś to było do pobrania - w końcu projekt Open Source
197
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 13.02.2019 11:57:27 »
To ściągaj Sintela - miałem to chwilę na dysku - tam model był odziany w drugi model i dopiero ten drugi animował ten pierwszy chyba przez modyfikator mesh deform. Nie zwróciłem uwagi jak z ubraniami postąpili. Parę lat temu to było.
198
Animacja i symulacje / Odp: Zmagam sie z animacja gietkiej rury laczacej dwa ramiona robota« dnia: 12.02.2019 23:37:33 »
Podeślij model to może się coś poradzi, widocznie masz coś źle podpięte, bo skoro masz już dobry kierunek to po prostu coś nie pykło.
199
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 12.02.2019 10:13:47 »
Ja mam bardzo smutne doświadczenia z fizyką - zazwyczaj połączenie kilku prowadzi do mniejszej wersji Wielkiego Wybuchu. A dłubanie przy tych wszystkich parametrach... Dzięki za link, na pewno przeczytam.
200
Animacja i symulacje / Odp: Zmagam sie z animacja gietkiej rury laczacej dwa ramiona robota« dnia: 12.02.2019 10:00:45 »
No to sam sobie odpowiedziałeś. Pierwsza moja myśl było - wywalić te kości. Ja to zrobiłem tak jak piszesz na samych hookach - patrz załącznik.
201
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 10.02.2019 12:35:52 »
Przekoks!
Fizyka czego - ubrań/włosów? 202
Inne programy / Odp: Zaginiony program do generowania tekstur ze zdjęć« dnia: 21.01.2019 20:28:11 »
Kurcze, nie mogę znaleźć, a już z godzinę szukam - wydaje mi się, że miałem z nim do czynienia ale co to było i jak się nazywało, możesz mnie torturować ale nie wiem. Tam się też chyba dało wycinać np. okna z budynków jak są pod kątem, nie?
203
Animacja i symulacje / Odp: Brak płynności animacji po renderze.« dnia: 21.01.2019 17:34:51 »
A sprawdzałeś to samo na TV? Bo ten temat z synchronizacją jest ciekawy.
204
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 16.12.2018 20:56:28 »
Ekstra! Nadymanie ust mnie rozwaliło.
205
Animacja i symulacje / Odp: Realistyczna symulacja dymu przy starcie rakiety« dnia: 01.11.2018 14:30:59 »
A próbowałeś generować to cząsteczkami? W tedy dym powstawałby z małych cząsteczek a nie jako wielka ściana wydmuchiwana ze ściany.
206
Montaż i postprodukcja / Odp: Emission Pass i szkło« dnia: 23.10.2018 22:57:17 »Cytuj na docelowym renderze emitowane światło nie jest zbyt silne, w dodatku jest blado czerwoneWiem, że to był przykład dość "laboratoryjny". Jeżeli to jest cały materiał to możesz go wyłuskać po ID materiału ale najprościej będzie właśnie puścić render czarny + materiał emitera - chyba można ustawić sample per materiał to możesz ustawić minimum skoro i tak nic nie odbija co pozwoli przyspieszyć render. 207
Montaż i postprodukcja / Odp: Emission Pass i szkło« dnia: 22.10.2018 23:59:14 »
A próbowałeś sam kolor maskować tak jak podałem? (ewentualnie przemnażając przez siebie, bo glare potrzebuje mocne wartości)? Zaraz sprawdzę se na moim przykładzie
sprawdziłem, działa 208
Montaż i postprodukcja / Odp: Emission Pass i szkło« dnia: 21.10.2018 23:59:17 »
U mnie działa. Jakby nie działało dalej u ciebie ja bym zrobił - RGB to BW i color rampem wyciągnął najbardziej białe i to podpiął do glare.
Załączam plik. 209
Work in progress (WIP) / Odp: 3D Gameart: Antena« dnia: 08.09.2018 22:19:55 »
Fajny model,
210
Work in progress (WIP) / Odp: Zrzut modeli z Assoluto Racing (iOS/Android)« dnia: 04.09.2018 22:48:11 »
A ja nie umiem jednego w parę lat skończyć, wstyd.
|
WIP Courtney Gears - Mortus
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
|