Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 11 12 13 14 15 ... 28
181
Prace ukończone (3D) / Summer lake
« dnia: 29.08.2020 13:43:33 »
Szybki projekcik robiony po godzinach.

182
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 28.08.2020 11:14:14 »
Dzięki

183
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 27.08.2020 12:34:22 »
1. Ile coś takiego się przelicza?
2. Porównywałeś może FlipFluids do Blenderowej Manty?

184
Offtopic / Odp: Ryzen 9 3950X i Blender
« dnia: 24.08.2020 15:05:35 »
1. A w symulacjach cieczy/dymu dodatkowe rdzenie są wykorzystywane?
2. Z kupnem 2080Ti bym się trochę wstrzymał. Na jesień ma wyjść RTX 3060 i ponoć w ray tracingu ma być wydajniejszy od obecnego Tytanka.

185
Pytanko do Ojca Prowadzącego: czy da się zrobić tak, żeby można było rejestrować się i logować za pomocą kont fejsbukowych i googlowych? Może by to choć trochę zwiększyło liczbę narybku, bo tak trochę martwo tutaj jest?

186
A masz najnowsze sterowniki?
Karta powinna być wspierana przez Cyclesa. Mieści się w minimalnych wymaganiach dotyczących Compute Capability 3.0.

187
Prace ukończone (3D) / Odp: Klatkaż [animacja]
« dnia: 29.07.2020 08:59:28 »
Sam się zastanawiałem, czy nie powinno być jakiegoś wstępu. W następnych filmach będą dwa zdanka wprowadzenia.

188
Prace ukończone (3D) / Klatkaż [animacja]
« dnia: 26.07.2020 13:17:32 »
Kolejny film edukacyjny, który zrobiłem w Blenderze. Tym razem wyjaśniam, czym jest klatkaż.


Bezpośredni link https://www.youtube.com/watch?v=_ILgQcsXUH4

Jeżeli macie jakieś uwagi i spostrzeżenia, to piszcie. Pomogą mi one robić lepsze filmy w przyszłości.

Wątek na WIP http://www.blender.pl/index.php?topic=605.0

189
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 30.06.2020 11:15:52 »
W 2.90 będzie poprawione przyciąganie do vertexów. Najs https://www.youtube.com/watch?v=4cehZJkW7MU

190
Offtopic / Odp: Krótka historia kina
« dnia: 29.06.2020 21:47:58 »
Najbardziej z filmów zapamiętam bardzo przyjemny głos. Przekaż pani, że można się zakochać ;)

Filmy długie i dopiero teraz miałem czas obejrzeć. Scenariusz jest naprawdę dobry. Nie było dłużyzn, za to sporo ciekawych rzeczy. Nie wiedziałem, że była aż taka rywalizacja do stworzenia pierwszego systemu kinowego i że Polak miał w tym spory udział. (Bo, że Edison to kawał chuja, to już słyszałem.)

Realizacja: No, widać budżetowość animacji, ale faktycznie wzbogacają one film i są czytelne. Chyba jedno urządzonko było zbyt ciemne, ale nie pamiętam. Montaż bez zbędnych fajerwerków, ale spoko. Przydałoby się więcej filmów z epoki, ale pewnie materiały są niedostępne/stracone.

Ogólnie dziwie się, że jest tak mało wyświetleń, bo pomimo swojej budżetowości, filmy są naprawdę ciekawe. Wrzuć to na jakiś wykop (najlepiej na mikrobloga, żeby nikt nie zakopał).

191
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 22.06.2020 15:51:55 »
@alex Pomogło, dzięki

192
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 20.06.2020 19:16:38 »
U mnie też OptiX przyspieszył renderowanie. W testach z 53 sekund spadło do 45. Scena byłą dosyć prosta, więc nie wiem, czy np. volumetryka lub włosy nie spowolnią Optixa na GTX-ach.

Z minusów, to odszumianie viewportu mi nie działa. Dostaję biały ekran.

193
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 18.06.2020 19:12:51 »
Dobrze rozumiem: Mimo, że seria GTX 9xx nie ma rdzeni RT, to i tak szybciej renderuje sceny po włączeniu OptiXa??

194
Prace ukończone (3D) / Odp: Republic YP-43 Lancer
« dnia: 12.06.2020 09:15:47 »
To jeszcze 2 pytanka:
1. Ile dni siedzisz nad takim modelem?
2. Do czego służy ten empty z przodu? Do regulacji kąta śmigieł?

195
Prace ukończone (3D) / Odp: Republic YP-43 Lancer
« dnia: 11.06.2020 09:32:54 »
Możesz wrzucić siatkę modelu?

Strony: 1 ... 11 12 13 14 15 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Barokowe krzesło 3

Wyświetleń: 1625
Autor: PawelB
w: Paweł Brzustowski