Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 10 11 12 13 14 ... 21
166
A nie można by Nanami wrzucić do tej łazienki? Miałbym mniejszy problem z wyborem pracy. :)

167
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 31.07.2019 12:07:43 »
I dalej nie można aplikować skali dla "multiuser data" obiektów.   :-X

168
Blender / Odp: Blender 2.80 Stable
« dnia: 30.07.2019 22:59:24 »
Mi wystarcza w zupełności 2.79 (i internal!). Ale w 2.8 podoba mi się nowy sposób podglądu i prezentacji obiektów (widok w randomowych kolorach mega fajna rzecz) i ogólnie przebudowanie viewportu chociaż pewne rzeczy wymagają przyzwyczajeń. Boli mnie brak regulacji ilości loopów przy ich dodawaniu przy pomocy scrolla. Nadal nie wyłączę wszystkich modyfikatorów jednym kliknięciem. Niektóre rzeczy niepotrzebnie pochowali w menu. Ale jak będę bardzo tego potrzebował to se zmienię. Aha - menu ulubionych jest super pomysłem. Chciałem se takie sam zrobić do wcześniejszych ale kłania się python :( .

169
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 30.07.2019 22:50:43 »
Ja od początku używam zipów.

170
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 30.07.2019 12:23:25 »
Fajnie, tylko, że do grudnia będzie pewnie 2.85, bo wydaje mi się, że sobie za duże tempo narzucili. Będzie kręcenie nosem tych co to odpalą pierwszy raz. Z resztą tak jak przy 2.5 było. Tylko, że może mniejsza rewolucja.

171
Prace ukończone (3D) / Odp: [Gameart] Karabin Gewehr 43
« dnia: 18.07.2019 15:29:36 »
Zacny model i prezentacja ok. (mówię jako zbrojeniowy laik)

172
Blender / Odp: Blender 2.80 Release Candidate
« dnia: 14.07.2019 12:51:44 »
A ja do tego 2.8 nie mogę się przekonać. Jak robili 2.5 to się przesiadłem dopiero około 2.59 :) Pierwsze wrażenie - nic nie jest tak jak powinno. Te presety kolorystyczne to jakaś masakra. Jeżeli żaden z nich nie jest podobny do systemowego to co się dziwią, że wszyscy odbijają się od interfejsu. Nie wiadomo  co jest listą, co polem do edycji a co tłem okna. A moja wersja z 2.79 nie do końca działa na 2.8 - na razie szkoda mi czasu na przeróbki. Same narzędzia typu spin - fajny pomysł. Ale jak wstawić loop cuta z podziałem na 2-3? (hehe, przypadkiem odkryłem, że w nagłówku można ustawienia narzędzia włączyć i tam jest początkowa liczba cięć - to było tak intuicyjne jak zapalanie samochodu z bagażnika). Opcje pędzli wsadzili w panel po prawej. No masa przyzwyczajeń do weryfikacji.

173
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 02.07.2019 23:16:13 »
Prezentacja modelu jak i sam model poziom mistrzowski.  8)

174
Podobno procentem czyli:
x=(x+1)%32Ha! I nawet działa.
>>> x=32
>>> print (x)
32

>>> x=(x+1)%32
>>> print (x)
1

>>> x=64
>>> x=(x+1)%32
>>> print (x)
1

175
A gdyby x było resztą z dzielenia przez 32?

176
Work in progress (WIP) / Odp: Kilkudniowa wizualizacja
« dnia: 30.06.2019 12:53:34 »
Całkiem ładny render - te buty mnie jakoś drażnią i chyba ze skalą coś nie tak. Okna chyba mają niestandardowe rozmiary.

177
Projekty niekomercyjne / Odp: Projekt gry
« dnia: 18.06.2019 20:48:05 »
W końcu coś co nie jest tylko pomysłem. Ale zajęty już jestem inną grą.

178
Prace ukończone (3D) / Odp: IFA we Wrocławiu
« dnia: 17.06.2019 12:12:03 »
Drzewa się stylistycznie odcinają. I te szumy (niskie sample AO?) A tak to ciekawa praca.

179
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 01.06.2019 21:46:44 »
Przy tym kreator w Simsach wymięka :)

180
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 30.05.2019 23:50:06 »
Ten nick dobrze mi się kojarzy ale tak jakoś za mgłą... A jak tu z powrotem trafiłeś?
Nie mniej post Piotrka dobrze oddaje obecny charakter ;)

Strony: 1 ... 10 11 12 13 14 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek

01

Wyświetleń: 2830
Autor: Kusociński
w: bender