Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 28
106
A możesz wrzucić jeszcze widok bardziej z góry i złożony model?

107
Oświetlenie i rendering / Odp: błąd w cycles
« dnia: 17.05.2021 22:44:04 »
To inaczej: Po prawej stronie masz taką kolumnę z małymi ikonami. Kliknij tą czerwoną - ona oznacza użyte materiały, czyli tekstury i shadery. Zrób screena. Ważne, aby któryś model był zaznaczony.

108
Oświetlenie i rendering / Odp: błąd w cycles
« dnia: 17.05.2021 18:31:10 »
A jak wyglądają nody materiałów?

109
Może inaczej spróbuj. Jak jesteś w edycji krzywej, to zaznacz vertex i wciśnij Ctrl+H > Hook to new object. I tak po kolei z każdym vertexem, ale to strasznie niewygodnie się animuje.

Możesz jeszcze spróbować Bandy Bones. https://www.youtube.com/watch?v=lCAA1CkWDi0 -> nie oglądałem, więc nie wiem, czy ten tutorial jest dobry.

110
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 03.05.2021 21:12:11 »
No i drugi ban poleciał :)

111
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 01.05.2021 19:14:16 »
@Mad Max: I jak mi poszło?

PS. Czy tylko ja widzę Shoutboxa po prawej, czy wszyscy zalogowani?

112
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 30.04.2021 20:38:08 »
Jak coś prostego, typu wywalić spam, to mogę zajrzeć raz dziennie.

113
Tender Blender / Odp: brak widoczności w Solid i Wireframe
« dnia: 23.04.2021 09:29:56 »
Może chodzi o lewy Alt+B?

114
Cień odtworzyłem w ten sposób, że lampa Sun świeci pionowo z góry, zamiast od przodu. O to chodziło?

115
Daj screena ze wszystkimi nodami materiału.

116
Tender Blender / AI tworzy samochody
« dnia: 17.04.2021 17:34:18 »
Szykujcie się na bezrobocie kochani, bo Nvidia ma dla nas nowy program. Maszyny nauczyły się tworzyć modele 3d na podstawie jednego zdjęcia samochodu.



http://www.youtube.com/watch?v=gz5E9wszZSI

117
Animacja i symulacje / Odp: Fizyka w Blenderze
« dnia: 17.04.2021 09:30:10 »
Na pewno ma to związek z kolizjami obiektów. Jeżeli Collision Shape jest ustawiony na coś innego niż Mesh, to kształt obiektów używanych do obliczeń fizyki jest uproszczony i zniekształcony w porównaniu do ich wyglądu. Przez to, jeżeli dwa kawałki ściany stoją obok siebie i się dotykają, to ich niedokładne wersje używane do wykrywania kolizji przenikają się. Przez to fizyka wariuje i ściana od razu wybucha.

Musisz kombinować z ustawieniami kolizji dla poszczególnych obiektów. Kształt, marginesy, może użyć innego mesha jako hitboxa https://www.youtube.com/watch?v=UMAslxyHIT8

118
Animacja i symulacje / Odp: Animacja brył sztywnych
« dnia: 14.04.2021 10:12:24 »
Bez pliku nie mamy pojęcia co się dzieje i nie możemy pomóc.

119
Tutoriale / Odp: Geometry Nodes - prosty tutorial
« dnia: 07.04.2021 16:11:21 »
No bo to świeża rzecz z Blendera 2.92.

Cząsteczki też będą miały nody. Chyba w 2.91 można było je włączyć w ustawieniach (jako eksperymentalna funkcja), ale wywalili to, bo niby źle zaprojektowane były.

120
Tutoriale / Geometry Nodes - prosty tutorial
« dnia: 06.04.2021 17:39:29 »
W dzisiejszym odcinku kaleczenia angielskiego przerobimy Geometry Nodes na bardzo prostym przykładzie. Najpierw zrobimy 1/6 koła, a później Blender zmontuje z tego całość. Tak prosty przykład pokazuje, że nowe nody ułatwiają "zwykłe" modelowanie i każdy powinien je znać.



https://www.youtube.com/watch?v=s5WpOWdeegw

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0015

Wyświetleń: 1833
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124