Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 ... 10
21
Prace ukończone (3D) / Odp: Budynek 3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 24.10.2023 19:06:55 »
Fajne choć trochę czarno w tych lisciach. Skąd brałeś materiały dla domu? Były w pakiecie? Pytam z ciekawości. No i czy komp przetrwał?  ;)
22
Prace ukończone (3D) / Budynek 3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gucias dnia 23.10.2023 22:05:57 »
 W ramach ćwiczeń i testowania kiedy komputer wysadzi się w powietrze z powodu zbyt dużej ilości meshy w scenie zrobiłem taką scenkę - dom ze skeczupa + roślinność płatny dodatek Vegetation

23
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 17.10.2023 16:14:26 »
Do tego co Piotr dodałbym sam początek, bo zaczyna jakby się odmroziła. Zapewne będzie tam jakaś gra światłami itd więc scena będzie bardziej dynamiczna ale teraz jest za... "maślana"?
Już wiem co mi tam nie pasuje. Kiedy ona schodzi z podestu? Spodziewałbym się jakiegoś szarpniecia, pracy włosów w momencie zejścia ze stopnia. A ona jakby spływa.
24
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 17.10.2023 13:55:23 »
No nie powiem, to jednak całkiem inne fragmenty niż się spodziewałem. Muszę nad tym trochę podumać i może nabrać jakiegoś dystansu żeby ocenić.
25
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 16.10.2023 21:17:22 »
Najbardziej to widać, jak chodzi. W 0:12 jak podnosi rękę jakieś ospałe to jest. I jeszcze w 0:17, jak obraca się na tle głośnika.
26
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 16.10.2023 16:04:43 »
Dobra, skoro jest okazja to od razu zapytam. Są jakieś ujęcia które najbardziej "płyną" i wymagają poprawy? Analogicznie - czy są jakieś ujęcia które są ok i nie ma co ich ruszać? Znaczy ja mam swoje typy i chyba mniej więcej wiem co poprawić, ale zdanie kogoś z zewnątrz na pewno się przyda.
27
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 16.10.2023 15:11:07 »
Ta sama uwago, co pisał winhelp i co potwierdziłeś - jakieś wygładzone ruchy są. Jak z generatora.
28
Tender Blender / Odp: Sketchfab usuwa Ferrari
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 16.10.2023 14:05:32 »
@Mortus  W myśl polskiego prawa na pewno tak jest. Wydaje mi się, że w myśl prawa USA też tak jest, ale nie mam czasu sprawdzać.
29
Tender Blender / Odp: Sketchfab usuwa Ferrari
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 16.10.2023 12:29:33 »
Cytuj
Raczej nie będę kopać się z koniem, nic na tym nie ugram i nie wiem, jak ichnie prawo autorskie ma się do fan artu. Ani nie chce mi się bawić w uploadowanie samochodów pod marką 'Italiano', bo kto potem taki model wyszuka i zobaczy?

A to nie jest ogólnie tak, że fanart sam w sobie to jest z automatu naruszenie praw autorskich? Pamiętam lata temu na blogu jakiegoś prawnika czytałem artykuł na ten temat. Konkluzja była mniej więcej właśnie taka, że jako tako fanart narusza prawa autorskie, w końcu korzystasz bez pozwolenia z czyjegoś dobra intelektualnego (a niektórzy nawet na tym zarabiają). Po prostu zdecydowana większość korpo ma w to wywalone. Nie będą przecież po sądach ciągać każdego 7-latka co sobie narysował Batmana. Raz że wizerunkowo wygląda to średnio, a dwa tych spraw byłoby tyle że ooo panie, więc to walka z wiatrakami. Poza tym fanart mimo, że jest naruszeniem praw autorskich, to jednak darmowa reklama, więc de facto zwalczanie tego zjawiska nie tylko nie daje żadnych korzyści, co wręcz przeszkadza. Więc po co sobie samemu kopać dołki pod nogami.
No chyba, że jest się Nintendo. Wtedy każdy fanowski projekt to zło ostateczne (choć oni też chyba mają ku temu swoje powody z tego co pamiętam). Albo jak się okazuje - Ferrari.

Może nie mam zupełnie racji. Po prostu kiedyś coś takiego wyczytałem i jakoś mi zapadło w pamięć.
30
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 16.10.2023 11:26:01 »
Good point, good point. Teraz też to widzę. Ten sam problem miałem przy animowaniu Starfire w poprzednim projekcie. Ja ogólnie mam jakąś taką dziwną tendencję do przesadnego wygładzania animacji. Trzeba będzie siąść i to poprawić.
Co do rzeczy typu ruch platformy, przeskakiwanie spódniczki przy kręceniu tyłkiem, momentami plątanie się "włosów", przenikanie się niektórych elementów modelu - jestem tego w pełni świadomy. Po prostu na tym etapie się tymi błędami nie przejmuję, będę to poprawiał później. Ale dzięki za zwrócenie uwagi. W sumie akurat synchronizacja postaci z platformą to prosta rzecz, więc może nawet od razu to poprawię. A nie ma wrażenia, że kadrowanie jest zbyt bezpieczne? Bo na Maxie ktoś mi na to zwrócił uwagę i się zastanawiam co z tym zrobić.
Strony: 1 2 3 4 5 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Iveco Zeta

Wyświetleń: 1418
Autor: Daniel
w: Testy