76
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 29.10.2021 17:34:08 »
Odpuść sobie. Ani to nie wygląda jak atomówka, ani nie oddaje klimatu bajki. IMO duży krok w tył w porównaniu z poprzednimi dziewczynami.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 76
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki« dnia: 29.10.2021 17:34:08 »
Odpuść sobie. Ani to nie wygląda jak atomówka, ani nie oddaje klimatu bajki. IMO duży krok w tył w porównaniu z poprzednimi dziewczynami.
77
Modelowanie / Odp: Problem po zmianie karty graficznej« dnia: 24.10.2021 18:31:46 »
A spróbuj 2.83 LTS. Powinno jeszcze działać na win7. https://www.blender.org/download/releases/2-83/
78
Modelowanie / Odp: Problem po zmianie karty graficznej« dnia: 24.10.2021 12:31:47 »
Blender 2.80 ma już kilka lat na karku. Może nie wspierać nowego sprzętu i stertowników. Ja bym zaczął od pobrania aktualnej wersji 2.93.
79
Work in progress (WIP) / Odp: Skoda Kodiaq 2021« dnia: 23.10.2021 08:52:18 »
@Zuorion A co to jest ten shell-mesh? Chodzi o to, żeby wymodelować karoserię, drzwi, okna i zderzaki jako jedną scaloną bryłę, a potem je powycinać?
80
Tender Blender / Odp: Blender 2.93 Jak Wam się podoba?« dnia: 22.10.2021 18:41:38 »
Blender 2.79? To chyba działało na Amidze?
81
Teksturowanie i materiały / Odp: Jak zmienić miejsce rozchodzenia się gradientu?« dnia: 14.10.2021 14:23:59 »
Ja bym użył Shader Editora, ale nie wiem, czy korzystałeś z tego?
82
Modelowanie / Odp: Ścinanie się blendera już podczas użycia kuli w edit mode« dnia: 08.10.2021 12:17:06 »
Subdivision jest popsuty od czasu Blendera 2.80. Wcześniej korzystał z karty graficznej, aby zagęścić siatkę, a teraz robi to procesor, co jest znacznie wolniejsze. Co jakiś czas pojawia się info, że już nad tym pracują, ale od dwóch lat nie widzę konkretów :/
83
Offtopic / Odp: Skullstone - gra typu grid-based rpg dungeon crawler.« dnia: 07.10.2021 18:51:13 »
Pamiętam, że kiedyś zrobiłem teksturę korzeni do tej gry. Nawet nie wiem, czy została w końcu użyta. Ile lat to już powstaje?
84
Modelowanie / Odp: Ścinanie się blendera już podczas użycia kuli w edit mode« dnia: 07.10.2021 18:50:23 »
Tak jak pisał @hepa - spróbuj nowych sterowników.
A możesz wrzucić screena z siaką modeli i użytymi modyfikatorami? 85
Tender Blender / Odp: 2 Monitor« dnia: 19.09.2021 20:41:00 »
Fajnie, że postujesz ciąg dalszy i dzielisz się wrażeniami z zakupu.
A co do kart, to nvidia już się odgrażała, że zwiększone dostawy zaczną się dopiero w 2023... 86
Tender Blender / Odp: Wyszarzone opcje?« dnia: 16.09.2021 09:12:30 »
Cześć,
Musisz bardziej się rozpisać, bo nie wiemy, co chcesz zrobić i co jest wyszarzone. Podesłanie pliku z problemem też jest pomocne dla nas. 87
Teksturowanie i materiały / Odp: Taksturowanie większego fragmentu - parkiet« dnia: 13.09.2021 17:43:53 »
Prostego sposobu to nie ma. Jeżeli nie potrzebujesz tej konkretnej tekstury podłogi, to wygooglaj pod hasłem ;free floor seamless texture' albo coś podobnego.
Może znajdziesz coś tutaj https://polyhaven.com/textures https://ambientcg.com/list?category=&date=&createdUsing=&basedOn=&q=+wooden+&method=&type=&sort=Latest https://www.sharetextures.com/category/wood/parquet 88
Teksturowanie i materiały / Odp: Taksturowanie większego fragmentu - parkiet« dnia: 12.09.2021 19:18:00 »
Hej,
Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem, ale... W nodach (shader editor) możesz przeskalować teksturę tak, aby była mniejsza od podłogi. Wtedy wzorek będzie się powtarzał. Ważne jest, aby tekstura była powtarzalna (tiled, seamless). Rzuć okiem na plik https://drive.google.com/file/d/1565LWlg4hF1peHyOeZ1vQwVrYUgQDPKD/view?usp=sharing . Tam na większym kwadracie przeskalowałem teksturę i ponieważ jest mniejsza niż podłoga, jest powtórzona wiele razy. Jeżeli chcesz zrobić coś innego, musisz to bardziej opisać i dodać jakieś screeny i samą teksturę. 89
Tender Blender / Odp: środek ciężkości« dnia: 08.09.2021 18:30:39 »
Nie jestem pewien, czy o to chodzi, ale:
1. Żeby ustawić origin obiektu w miejscu, gdzie jest środek masy: - zaznacz obiekt, - w oknie 3D na górze wybierz menu Object > Set origin > Origin to center of mass. 2. Żeby wyliczyć masę obiektu w zależności od materiału: - zaznacz obiekt, - w oknie 3D na górze wybierz menu Object > Rigid body > Add active, - w oknie 3D na górze wybierz menu Object > Rigid body > Calculate mass - z listy wybierasz materiał; na końcu jest custom, więc jak masz inny materiał, ale znasz jego gęstość, możesz ją podać - masa obiektu będzie w panelu po prawej (w kolumnie z ikonami wybierz 'physics properties' i gdzieś tam będzie wyliczona masa) |
sprzedaż dzieł online w Polsce - Jabba
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
|