Cześć, mam duże problemy z symulacjami w Blenderze 2.92 (testowałem też na 2.91 - to samo). Blender nieoczekiwanie kończy pracę podczas symulacji, najczęściej podczas wypalania "Noise".
Tutaj jest link do uproszczonej wersji mojego projektu:
https://drive.google.com/file/d/1ETT5jyZjL1gvIAzb_ZKdk9R8cOrlCEV9/view?usp=sharing [nofollow]To na pewno jest błąd w programie, ale mam prośbę aby ktoś potwierdził czy ma tak samo. Miło by było jeśli ktoś będzie w stanie przetestować też mój projekt. Problem występuje również na mniejszych rozdzielczościach domeny, więc spokojnie można obniżyć. Ja testowałem od 128 do 2048.
Problem jest zgłoszony tutaj przez kogoś, ja się dopisałem w komentarzu:
https://developer.blender.org/T86053#1127033 [nofollow]Jeżeli ktoś ma podobnie to prosiłbym o dopisanie czegoś od siebie tam, może dzięki temu coś się ruszy w temacie, bo jak narazie to odd 2 tygodni nikt z deweloperów/testerów tam chyba nie spojrzał....