1
Teksturowanie i materiały / Jak zmienić miejsce rozchodzenia się gradientu?
« dnia: 14.10.2021 12:34:32 »
Jak zrobić by gradient rozchodził się od miejsa zaznaczonego punktem środka świata do dołu?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Jak zmienić miejsce rozchodzenia się gradientu?« dnia: 14.10.2021 12:34:32 »
Jak zrobić by gradient rozchodził się od miejsa zaznaczonego punktem środka świata do dołu?
2
Animacja i symulacje / czy do krzywej "bezier" można dodać kości« dnia: 15.05.2021 08:58:52 »
Przychodze z pytaniem takim jak w tytule. Za pomocą krzywej utworzyłem coś na styl macki i chciałbym ją zaanimować.
3
Animacja i symulacje / Fizyka w Blenderze« dnia: 16.04.2021 15:19:49 »
Cześć wszystkim, zkonstruowałem sobie model mieszkania
I potrzebuje zaanimować rozwalanie ściany, przygotowałem sobie driure zrobiłem cegły włączyłem fizyke, a tu okazuje się że model domu odpycha nawet w miejscach gdzie tego robić nie powinien przez co cegły zamiast wlecieć do środka to zaczynają dziwnie wirować. Wie ktoś może jak to naprawić?
Strony: 1
|
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
|