1
Teksturowanie i materiały / Odp: Taksturowanie większego fragmentu - parkiet
« dnia: 12.09.2021 19:18:00 »
Hej,
Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem, ale...
W nodach (shader editor) możesz przeskalować teksturę tak, aby była mniejsza od podłogi. Wtedy wzorek będzie się powtarzał. Ważne jest, aby tekstura była powtarzalna (tiled, seamless).
Rzuć okiem na plik https://drive.google.com/file/d/1565LWlg4hF1peHyOeZ1vQwVrYUgQDPKD/view?usp=sharing . Tam na większym kwadracie przeskalowałem teksturę i ponieważ jest mniejsza niż podłoga, jest powtórzona wiele razy.
Jeżeli chcesz zrobić coś innego, musisz to bardziej opisać i dodać jakieś screeny i samą teksturę.
Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem, ale...
W nodach (shader editor) możesz przeskalować teksturę tak, aby była mniejsza od podłogi. Wtedy wzorek będzie się powtarzał. Ważne jest, aby tekstura była powtarzalna (tiled, seamless).
Rzuć okiem na plik https://drive.google.com/file/d/1565LWlg4hF1peHyOeZ1vQwVrYUgQDPKD/view?usp=sharing . Tam na większym kwadracie przeskalowałem teksturę i ponieważ jest mniejsza niż podłoga, jest powtórzona wiele razy.
Jeżeli chcesz zrobić coś innego, musisz to bardziej opisać i dodać jakieś screeny i samą teksturę.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mkw