121
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 12.10.2017 08:27:08 »
Można to zrobić też poprzez Ctrl+A -> Visual Geometry to Mesh
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 121
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować« dnia: 12.10.2017 08:27:08 »
Można to zrobić też poprzez Ctrl+A -> Visual Geometry to Mesh
122
Modelowanie / Odp: Problem z importem pliku *.svg« dnia: 11.10.2017 20:25:40 »
Przed eksportem w AI użyj polecenia rozwiń/rozszerz wygląd (w menu obiekt bodajże) - nie pamiętam jak te komendy nazywają sie w angielskiej wersji - żeby pozamieniać obrysy/pociągnięcia pędzla na kształty. Potem upewnij się że twój obiekt jest jedną całością i nie składa się z nakładających się ścieżek - połącz je, najwygodniej jest korzystać z shape buildera:
https://helpx.adobe.com/pl/illustrator/using/creating-shapes-shape-builder-tool.html Po tym wszystkim powinno się importować bez problemu. 123
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Wrzesień 2017« dnia: 11.10.2017 00:32:02 »
Gratulacje, Mercedes wygrywa
124
Oświetlenie i rendering / Odp: V-ray do Blendera« dnia: 03.10.2017 20:29:55 »
Teoretycznie powinno wykrywać automatycznie instalację, ale nigdy nic nie wiadomo. Demo Vraya kiedyś odpalałem, ale to było dawno temu i nie pamiętam szczegółów... Na pełnej wersji trzeba jeszcze mieć włączoną dodatkową aplikację, Vray License Server (i jeszcze jest klucz USB ale to dema na pewno nie dotyczy ) żeby się w ogóle uruchomił, więc może do dema też? A, i pamiętaj że demo ma ograniczenia w rozdzielczości i ilości świateł, więc może dlatego nie startuje. Zobacz też co się wyświetla w dwóch miejscach po odpaleniu renderu:
- w konsoli systemowej (uruchom z menu: https://snag.gy/YQZKBy.jpg ) - w logu pythona (chyba?) który się pojawia po przeciągnięciu górnej belki w dół: https://snag.gy/PT67b5.jpg 125
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Wrzesień 2017« dnia: 03.10.2017 20:23:21 »Brakuje jednej pracy O shitfuckkurka... Przepraszam, przeoczyłem, może startować za miesiąc czy zerujemy ankietę? 126
Work in progress (WIP) / Odp: Wrocław Dworzec Główny« dnia: 03.10.2017 08:15:20 »
Wrzuć nity na normalkę Albo dispa
127
Oświetlenie i rendering / Odp: V-ray do Blendera« dnia: 03.10.2017 08:05:41 »Czy masz tutaj poprawną ścieżkę do binarki V-Raya? 128
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Wrzesień 2017« dnia: 02.10.2017 22:09:57 »
Głosujemy na najlepszą pracę września (+jeden spóźnialski który wcześniej nie dodał linka do galerii).
Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne. Regulamin Mój głos leci na Mercedesa. Świetna robota. 129
3D w Polsce i na świecie / "Niezwyciężeni" - II wojna światowa z polskiej perspektywy« dnia: 26.09.2017 01:44:08 »
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście, zdecydowanie warto zapoznać się z animacją w reżyserii Michała Misińskiego, której tematem są wydarzenia z II wojny światowej i nieco późniejsze, widziane z polskiej perspektywy. Poniżej animacja z lektorem w języku polskim, ale jeżeli chcecie zapoznać się też z wersją w języku angielskim, znajdziecie ją tutaj: klik. Film jest owocem współpracy studio Juice, Platige Image oraz Fish Ladder, a ufundowany został przez Instytut Pamięci Narodowej.
Źródło: https://ipn.gov.pl 130
Prace ukończone (3D) / Odp: Świeca zapłonowa« dnia: 22.09.2017 23:43:24 »
Troszkę za bardzo ten model wygląda na wymuskany render z katalogu, nawet nowa nie powinna wyglądać tak gładko: https://conceptzperformance.com/items/2791/original/1.JPG
No i polecam zapoznać się z regulaminem, chyba że nie chcesz startować w konkursie 131
Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE) / Odp: GRAFIK 3D / PROJEKTANT STOISK TARGOWYCH« dnia: 22.09.2017 20:32:57 »
Może pracują na obu, szczególnie jeśli dostają pliki od klientów (otwieranie .cdr w AI się rzadko udaje, a otwieranie .ai w Corelu to horror) i/lub wymagają obsługi dowolnego.
132
Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE) / Odp: GRAFIK 3D / PROJEKTANT STOISK TARGOWYCH« dnia: 22.09.2017 19:39:44 »W ogłoszeniach pracy nigdy nie rozumiem tej części A co tu jest do nierozumienia? 133
Blender / Blender 2.8 - organizacja sceny« dnia: 21.09.2017 22:50:15 »
Dalai Felinto, Pablo Vazquez and Ton Roosendaal we wpisie na blogu developerów wyjaśniają zmiany w systemie zarządzania sceną w nadchodzącym Blenderze 2.8. Obiekty organizować będzie można w "kolekcje", które można porównać do folderów. Kolekcje można zagnieżdżać, tworząc w ten sposób drzewo katalogów w naszej scenie. Dalej można m.in. ograniczać ich widoczność, przypisywać do warstw czy blokować możliwość zaznaczania. Zmiany mają wkrótce pojawić się w testowych buildach, które regularnie pojawiają się pod tym linkiem.
Żródło: BlenderNation, Blender Developers Blog 134
Blender / Suzanne Awards 2017« dnia: 17.09.2017 23:18:06 »
Czas wyciągnąć swoje najlepsze animacje z szuflady i zgłosić je do tegorocznego Suzanne Awards. Wyróżnienia będą przyznawane w trzech kategoriach:
Źródło: BlenderNation 135
Prace ukończone (3D) / Odp: Mercedes-Benz W124 300D X 1992« dnia: 16.09.2017 17:10:15 »
Świetny model. Moje pytanie, skąd masz taką dobrą HDRkę?
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|