1
Animacja i symulacje / Odp: Problem ze znikającym ogniem
« dnia: 22.04.2020 17:27:00 »
Wykombinowałem tyle, że gdy ogień wydobywa się z dużą szybkością, to potrafi sam siebie zdmuchnąć. Obejścia są 2:
a) zwiększyć ilość paliwa
b) na drodze płomienia ustawić zapalniki, które na nowo rozpalą zgaszone paliwo
W pliku rakieta_a.blend w ustawieniach kółka zwiększyłem Surface Emission (tak jak ilość paliwa, jest ograniczone do 10).
W pliku rakieta_b.blend pod rakietą dodałem mały emiter ognia, który zapala się, kiedy "oryginalny" płomień wygasa i podpala paliwo na nowo (w pięćdziesiątej klatce).
https://drive.google.com/open?id=14ZQ_nzSMNv34lXrDgvOOpy8DZfnKH3lu
Nic lepszego nie wymyśliłem, daj znać, czy pomogło to coś.
a) zwiększyć ilość paliwa
b) na drodze płomienia ustawić zapalniki, które na nowo rozpalą zgaszone paliwo
W pliku rakieta_a.blend w ustawieniach kółka zwiększyłem Surface Emission (tak jak ilość paliwa, jest ograniczone do 10).
W pliku rakieta_b.blend pod rakietą dodałem mały emiter ognia, który zapala się, kiedy "oryginalny" płomień wygasa i podpala paliwo na nowo (w pięćdziesiątej klatce).
https://drive.google.com/open?id=14ZQ_nzSMNv34lXrDgvOOpy8DZfnKH3lu
Nic lepszego nie wymyśliłem, daj znać, czy pomogło to coś.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Kubik