Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 21
61
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 07.01.2022 17:42:27 »
Siema designarch! Pamiętam, że mi pomagałeś przy starożytnym wozie jak robiłem pewną prackę... i jej nie skończyłem ostatecznie... kupka wstydu.  :-[
No Ateny były i jakaś animowana armia do do tego chyba...

Na BA nawet nie mam konta jakimś cudem, a na discordzie to sprawdzają się tylko krótkie odpowiedzi do pytań typu "co kliknąć. bo mam takie coś". Jestem podłączony też do takiego większgo kanału anglojęzycznego o dużym ruchu i zawsze mnie bawi jak ktoś zadaje pytanie między 4 innymi i potem próbują sobie odpowiadać na wzajem... komedia.
Myślę, że jeszcze zostały quorry i reddity jako takie miejsce z wiedzą "niejednorazową", fora jakoś nie wiem czemu wymierają... a może ewoluują?  ::)

62
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 01.01.2022 09:56:53 »
Myślę, że większość doszlifowuje swoje dzieła w PSie i mu podobnych - siup, szybki zapis do PNG ale nie ogarnia magi 32 bitów. Rzeczywiście to "dziadostwo" zajmuje miejsce ale warto, z powodów, które wymieniłeś.

63
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 29.12.2021 22:08:33 »
Dla mnie bomba. Nie wiem co tam tyle zajmuje (obstawiam cache fizyki) ale IMO było warto. Podobają mi się włosy (pewnie kilka dni/tygodni się nad nimi siedziało, co?) i ogólnie stylistyka chociaż różna od serialowej wersji.

64
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 05.12.2021 11:02:11 »
Konserwy siedzą na 2.79. Phi. ::)

A tak na serio dzięki, a dwa uświadomiłem sobie na jakim starym sofcie jeszcze siedzę.

65
Tutoriale / Odp: Co się stało z Polskim Kursem Blendera?
« dnia: 02.12.2021 19:05:57 »
Dobre pytanie, chyba nikt nic nie wie. Na YT też nie widać za bardzo nowych treści. Tak, jakby ktoś porwał Piotra i nie oddał.
Możesz napisać do niego https://inf.ug.edu.pl/~piotao/ (bo mi sie nie chce 8) )

66
To renderuj do pojedynczych klatek i złóż to potem w całość - to i tak od zawsze standardowa rada przy renderingu animacji. Jak ci się urwie w połowie to zaczynasz od połowy a nie od początku. Może masz jakiś modyfikator odhaczony do renderingu ale widoczny w podglądzie albo inne ustawienia podgląd/render albo to jakiś bug po prostu.

67
Newsy na głównej / Odp: Sprite Fright
« dnia: 07.11.2021 12:51:47 »
No świetne. Taki Pixar dla niegrzecznych. :)
Trochę mi się z Keną kojarzy. Powinni pokazywać wszystkim turystom przed wstępem do lasu.  ;D

68
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 31.10.2021 17:21:23 »
Ładne to, ale do atomówki tak jak pisze Piotr - niepodobne. Ale nie martw się - kręcą, albo już nakręcili za pare melonów wersje filmowo-serialowa. Oni więcej utopią. :P

69
Tender Blender / Odp: Blender 2.93 Jak Wam się podoba?
« dnia: 21.10.2021 23:02:54 »
2.93  ::) A ja jeszcze na 2.79 siedzę... Lol  :P W 2.83 fajnie, że przebudowali viewport ale co jest w 2.9 to strach się bać. To już chyba samo modeluje? XD

70
Używamy, po przeróbkach modelu... już nawet nie pamiętam. Coś koło 7-8 lat.

71
Dawno temu, jeszcze na starym silniku blenderowni poszukiwałem osób do pewnego projektu gry komputerowej. No ej, robimy grę!!!1 Nie pomożecie? No dobra, tak nie pisałem. No ale parę odpowiedziało i tak o to wspólnymi siłami prowadzimy to dalej.
I w końcu, po wielu latach - nawet nie przypuszczałem, że to tyle zajmie - udało się. Powoli wydajemy (Black Torch Games) grę Skullstone. Aktualnie jest przez tydzień do pobrania demo z okazji imprezy Steam Next Fest:
Skullstone - PC game - Steam

Zachęcam do ogrania, feedback (tutaj/priv) mile widziany. Polecam również obczaić inne gry, a jest w czym wybierać.

ps. wbrew komunikatowi na stronie Polski język jest w grze.

72
Teksturowanie i materiały / Odp: Teksturowanie na balonach
« dnia: 19.08.2021 19:34:02 »
Ja bym wymodelował balonik - rozciął tak jak masz na planach i tak rozłożył UV a potem rozłożyłbym drugi raz na kwadratowo i na tym malował tekstury i przepalał z jednej UV na drugą.

73
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 26.07.2021 23:50:57 »
Mnie się dodatkowo wydaje jakby miała kopytka.  :P W dodatku nie skojarzyłbym ją z atomówką.

74
UV Packmaster?

75
Oświetlenie i rendering / Odp: Render w Blenderze
« dnia: 12.07.2021 17:29:08 »
Da się. Sam z tego pierwszego robiłem ale lata temu. Poszukaj opcji importu/eksportu. Potem robisz materiały od nowa, światło kamera itd.

Strony: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek