Autor Wątek: Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.  (Przeczytany 14975 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jerry

Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.
« dnia: 28.11.2017 23:13:15 »
Ktoś spotkał się z takim problemem?
Nie otwierałem pliku z pracą przez jakiś czas, ponieważ zajmowałem się inną. Gdy do niej wróciłem i chciałem wyrenderować scenę okazało się że zarówno mapa HDR jak i wszystkie materiały miały różowy kolor. Problem rozwiązałem na zasadzie ponownego wybrania miejsca lokalizacji materiału diffuse, glossy, normal... i tak dla każdej z tekstur. Nadmienię, że nie przenosiłem folderu z teksturami jak i z plikiem .blend.
W tym przypadku tekstur miałem niewiele ale co gdybym dodał ich dużo więcej? Mozolnie klikać w każdy nodów i pokazywać jeszcze raz "blenderze - ten plik jest tu gdzie był... nigdzie go nie przenosiłem!"
 

Offline goten22

Odp: Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.
« Odpowiedź #1 dnia: 29.11.2017 09:41:31 »
Może "find missing files"?


Albo pakować wszystko do pliku. :P
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Jerry

 

Tekstury- Skąd je brać?

Zaczęty przez Frycek1994Dział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 16447
Ostatnia wiadomość 13.03.2018 00:30:47
wysłana przez freeqstyler
Czarne tekstury

Zaczęty przez MajaDział Uwagi, błędy, propozycje

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 17211
Ostatnia wiadomość 24.08.2022 10:29:18
wysłana przez Piotr
SKALA TEKSTURY

Zaczęty przez agnieszka92kosDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 15447
Ostatnia wiadomość 13.04.2021 23:21:48
wysłana przez alex
Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów

Zaczęty przez PiotrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 12998
Ostatnia wiadomość 28.02.2021 18:07:46
wysłana przez Zielony

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek