16
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Sierpień 2017
« dnia: 10.09.2017 16:35:01 »
A co to za tajne głosowania?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 16
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Sierpień 2017« dnia: 10.09.2017 16:35:01 »
A co to za tajne głosowania?
17
Animacja i symulacje / Odp: Pomoc świerzakowi.« dnia: 08.09.2017 20:25:03 »
A jak zaznaczysz tekst i naciśniesz tab to się da edytować?
18
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D (fotogrametria)« dnia: 08.09.2017 13:58:02 »
Spróbuj najpierw czegoś prostszego, np tak jak PawełB zeskanyj jakiś kamień, coś szorstkiego i z paternem.
19
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D (fotogrametria)« dnia: 07.09.2017 20:15:15 »
@PawelB Ale wiesz, że ten Meshrecon zawiera w sobie VSFM? jedyna różnica (upraszczając) jest taka, że dostajesz od razu siatkę dużo lepszą niż z meshlaba?
20
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D (fotogrametria)« dnia: 07.09.2017 18:54:59 »
Albo wręcz odwrotnie tylko w tedy trzeba postawić figurkę na jakiejś podstawce z markerami (i obracać figurkę razem z podstawką ) , a za nią ustawić biały ekran (może być półokrągły, to Ci doświetli i rozproszy światło na figurce).
21
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D (fotogrametria)« dnia: 07.09.2017 16:51:54 »
Heh... może jak ktoś ma za gładką buźkę to nie wyłapuje punktów charakterystycznych Do fotogrametri trzeba mieć powierzchnię z charakterystyczną fakturą, wzorkiem itp. albo tę powierzchnię odpowiednio przygotować, np błyszczącą można zaprószyć talkiem, jakoś zmatowić. Poza tym własną twarz nie jest łatwo zeskanować. Najlepiej poprosić kogoś, żeby robił foty, a samemu siedzieć bez ruchu. Ewentualnie tak fotografować, żeby wyłapywało jeszcze jakieś markery poza twarzą, na ubraniu, itp.
22
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D (fotogrametria)« dnia: 07.09.2017 07:27:26 »
Wrzucasz obrazkoi do folderu z obrazkami i poszło. Tylko najpierw trzeba te zdjęcia zrobić w odpowiednich warunkach. Rozproszone światło, mała przesłona (w sęsie wielkości otworu) itp. no chyba, że nie masz karty od nV to trzeba w tedy kombinować z udawaniem cuda.
23
Prace ukończone (3D) / Odp: Faraon« dnia: 06.09.2017 20:38:56 »
Z tego co pamiętam to był jakiś tutek do folow path i track to. I jeszcze możliwe, że to było w jakimś video z ficzerami.
24
Prace ukończone (3D) / Odp: Faraon« dnia: 06.09.2017 19:29:15 »
Widziałem tam fajne/ciekawe fragmenty, ale sporo zagrywek typu blender 2.3 przelot statku przez kanion
25
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D« dnia: 05.09.2017 21:44:04 »
http://zhuoliang.me/meshrecon.html
To dużo lepsze od gołego VSFM. Parę moich przykładów: https://sketchfab.com/models/5b4835d9d28c4924a7801db32cab8554 https://sketchfab.com/models/e051399f41d24b6a8051da04e51124fe https://sketchfab.com/models/2fab16ab7a5f4ba6a61eb9d4df375736 Tu model z przerobioną częściowo siatką (wysokość rzeczywista 5cm): https://sketchfab.com/models/c36f95fc3ae74113b199dab34893d1e3 26
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: USCSS Prometheus« dnia: 20.08.2017 07:08:24 »
Trochę tego "naklepałeś" przez ten czas, bo ostatnio chyba tylko były "nogi"?
27
Prace ukończone (3D) / Odp: Infanteriegeschutz 18« dnia: 20.08.2017 07:02:36 »
No nieźle ale czy bardzo low poly to nie powinno być 1k
29
Newsy na głównej / Odp: Nowy wygląd newsów« dnia: 10.08.2017 22:16:22 »
U mnie nie ma opcji zmiany koloru
30
Offtopic / Odp: Od fotografii do modelu 3D. Seria tutoriali na temat fotogrametrii.« dnia: 10.08.2017 12:11:23 »
Jakoś/uniwersalność odpowiednia do ceny Udało mi się poskanować złoty błyszczący krzyżyk wysokości 5cm. Czyli całkiem ok z dużymi rzeczami nie było raczej problemu. Testowałem parę tych softo-skanerów i w większości strasznie brzydkie te siatki wychodzą i kluskowate. Oprócz tego https://www.acute3d.com/ . Ale już nie mają darmowej wersji. zresztą to było już dawno (z tymi kluskami też, jakieś 3 lata)
Ten "programik" w poprzednim poście wrzuciłem działa na cuda, albo na jego emulacji tak, że bez szału. No i ogranicza się do pamięci vram. |
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmiana interfac na 3dsMax - Malcerz
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - Zafira
WIP Courtney Gears - Mortus
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
|