Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10
71
Uwagi, błędy, propozycje / Żegnamy się z Goodle AdSense
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mad Max dnia 11.06.2023 17:32:19 »
Skuteczność (w sensie dochodu z reklam) jest znikoma. Upierdliwość wyświetlanych reklam znaczna. Dlatego dziękujemy Google za współpracę, więcej reklam nie będzie.
72
Modelowanie / Odp: Skąd brak symetrii?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Slov86 dnia 11.06.2023 12:12:04 »
Wklejam Cube, formuję prostopadłościan, następnie krótsza ściana przy centrum spodka jest węższa wedle osi X.




Następnie chwytam górne dłuższe krawędzie i zmniejszam między nimi odległość wedle osi X.




Jeszcze niezmieniany cube aby pokazać że spodek jest bez żadnych nierówności:
73
Modelowanie / Skąd brak symetrii?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Slov86 dnia 11.06.2023 12:00:28 »


Witam, próbuję zrobić taką bryłę, skąd brak symetrii gdy ustawiam szerokość krawędziami wedle konkretnych osi? S+np X
74
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 09.06.2023 19:36:05 »
działa.....a czemu wcześniej nie chciało to nie wiem....dzięki !!!!!
75
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 09.06.2023 10:23:45 »
No... kropka.  8) Home pokazuje wszystkie nody.
76
Teksturowanie i materiały / SHADER EDYTOR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 08.06.2023 23:33:02 »
Cześć!
Być może dostanę bana albo wiadro hejtu...trudno
Pytam bo mi się to często przydarza a nie bardzo wiem jak  można temu zaradzić
Chodzi o to że podczas pracy czasem gdzieś mi znikają nody z viewportu.
Są gdzieś poza granicami ....muszę się czasami naszukać co mnie wkurza.....
Pytanie jest takie
Czy jest jakaś opcja automatycznego wyśrodkowania  noda w viewporcie? skrót klawiszowy?
Takie działanie jak kropki lub / w modelingu...co automatycznie centruje obraz.....
Mam nadzieję że pytane jest jasne....od razu mówię że po przekopaniu wszystkiego nie znalazłem odpowiedzi
77
Prace ukończone (3D) / Odp: Bella's Kitchen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 08.06.2023 17:46:11 »
No takiej kuchni jeszcze nie widziałem. Ciekawe podejście. Wyszło fajnie.
78
Prace ukończone (3D) / Bella's Kitchen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ziomek.jakub dnia 08.06.2023 16:11:07 »
Cześć, jakieś 5 lat temu wrzucałem tutaj wczesną wersję tej wizualizacji, po dłuższym czasie wróciłem do niej i dokończyłem. Modelowane w Blenderze, Rendering w V-ray, Photobashing w PS.

(Uczyłem się na tej pracce modelowania 3d więc nie używałem gotowców - ale kilka wkleiłem później w 2d)



79
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 06.06.2023 22:11:45 »
A dziękuję  ;)
80
Modelowanie / Odp: Drobne elementy, czy tak musi być?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 06.06.2023 11:40:45 »
Musisz w większej rozdzielczości wygenerować obraz, bo te elementy są zbyt drobne na piksel i komputer zgaduje jak go namalować raz pokazując rowek raz ściankę (tak samo jak ząbkowane krawędzie elementów okrągłych). Czyli odpowiadając na pytanie - tak musi być.
Strony: 1 ... 6 7 8 9 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek