Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 16 17 18 19 20 21
256
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 16.01.2018 16:38:34 »
Cytuj
Image is mapped once to faces.
Nieprawda - mogą się powtarzać na jednym fejsie i 100x jak ktoś chce.
Cytuj
Affect the color and the alpha of the object.
A normalnych już nie dotyczy? Nieprawda.

Mi chodzi konkretnie o przypadek gdy dana tekstura już się renderuje - owszem sama w pamięci zajmuje, szczególnie te najprostsze, tyle co nic, bo to zestaw instrukcji jak ją wygenerować - ale właśnie ile to zajmuje PO wygenerowaniu?

257
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 15.01.2018 16:58:55 »
Proceduralne oszczędzają ram?

258
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 03.01.2018 21:42:14 »
Ci co robili to hobbystycznie to zaczęli pracować, a ci co jeszcze nie zaczęli widzą jaki tu ruch (jak na dworcu we Wrocławiu w pracy Gotena) i idą gdzie indziej. Nie wiem jak się mobilizuje ludzi do pisania i wejścia na forum po za pokazywaniem cycków (a to nie nasza branża) więc tu nie pomogę :)

259
Work in progress (WIP) / Odp: Wrocław Dworzec Główny
« dnia: 25.12.2017 02:55:42 »
Za mixem falki daj jeszcze jednego mixa i pociągnij tam info z kałuż.
Fajny ten dworzec.

260
Tak, to się chyba Blender Polska nazywa.

261
Na roślinkę zagłosowałem na FB ale tutaj widzę, że samolot nawet ładnie wyewoluował. Także wizki nie są złe ale ten samolot tak na pierwszy rzut oka przykuł uwagę.

262
Prace ukończone (3D) / Odp: Roślinka "Polytrichum commune"
« dnia: 25.11.2017 22:10:02 »
Dla mnie pajęczyna psuje efekt realizmu - światło, model, kolorystyka, tło, kadr - piękne...

263
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 21.11.2017 17:16:46 »

264
Work in progress (WIP) / Odp: Wrocław Dworzec Główny
« dnia: 17.11.2017 22:37:08 »
Szyny mają dobrą grubość? I czy tam jest dziura czy kałuża (obie te rzeczy i tak mi nie pasują :P )?

265
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 10.11.2017 00:02:53 »
Jeżeli to będzie nadal 300 suwaczków i zależności by przelać wodę ze szklanki do miski to się to może nazywać nawet GhtFgokCokCmok i tak wielu się od tego odbije. Ale po testach widzę, że nie koniecznie.

266
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com
« dnia: 06.11.2017 10:41:24 »
No właśnie miałem déjà vu ja kto czytam. Ale w końcu trzeba będzie coś stamtąd pobrać :)

267
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 29.10.2017 00:01:30 »
Czy do Simplify trzeba jakiś dodatkowych opcji pozazanczać - bo jak ręcznie zredukuję liczbę sampli w lampie to widzę różnicę w czasie renderu a jak przy simplify - bez różnicy. Ktoś coś wie? (Internal 2.77)

268
Inne konkursy / Odp: Konkurs czasu zimowego
« dnia: 28.10.2017 19:38:35 »
No też mi się wydaje, że późno zorganizowane - ja w każdym bądź razie prześpię tę godzinę. Ale dzięki za info, bo chyba bym ją w ogóle pominął.

269
Oświetlenie i rendering / Odp: Blender sam się zamyka
« dnia: 21.10.2017 16:25:18 »
Spróbuj wyłączyć CUDA. Może to już max co twój PC wyciąga.

270
Jak w temacie - animuję sobie wartość pozycji tekstury  - na renderze (internal) nic się nie zmienia - co ciekawe jak tę samą wartość zmieniam ręcznie to w podglądzie widzę jak byk, że się zmienia tekstura. O co może chodzić?

Strony: 1 ... 16 17 18 19 20 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek