Autor Wątek: Czy można wyeksportować spacer w eevee?  (Przeczytany 16614 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline brtk

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« dnia: 25.02.2020 14:33:06 »
Witam,
tak jak w tytule, czy można wyeksportować samodzielny plik z możliwością spaceru w eevee?
Chodzi mi o to że jeśli zrobiłbym wnętrze jakiegoś mieszkania to chciałbym wysłać klientowi plik w którym normalnie mógłby spacerować po mieszkaniu bez instalowania blendera?
Wiem że UE daje taką możliwość. Czy w blenderze jest to możliwe? A może jest jakiś program który to wspiera?

Z góry dziękuję za odpowiedź!
 

Offline hepa

Odp: Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« Odpowiedź #1 dnia: 25.02.2020 17:49:04 »
Możesz tym się zainteresować:

https://sketchfab.com/

 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: brtk

Offline Zuorion

Odp: Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« Odpowiedź #2 dnia: 25.02.2020 23:55:35 »
nie, afaik nie ma czegoś takiego




 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: brtk

Offline brtk

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« Odpowiedź #3 dnia: 26.02.2020 10:41:45 »
Możesz tym się zainteresować:

newbielink:https://sketchfab.com/ [nonactive]

Znam to ale to nie to mi chodzi. Jednak dziękuję za pomoc! :)

 UE eksportuje bodajże do pliku exe. Dziwne że nikt jeszcze tego nie stworzył w Blenderze lub jako plugin do niego. Pewnie jeszcze nie ma takiego zapotrzebowania albo to zbyt świeża sprawa.
« Ostatnia zmiana: 26.02.2020 10:44:01 wysłana przez brtk »
 

Offline Zuorion

Odp: Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« Odpowiedź #4 dnia: 28.02.2020 00:36:52 »
gdy był blender game engine to sie coś takiego dało zrobić, ale to był dinozaur i został usunięty

eevee imo sie nie nadaje do realtime, to jest near-realtime

nie ma dużej potrzeby tworzenia czegoś takiego, jak sam zauważyłeś jest już np. UE

Cytuj
jako plugin
są rzeczy typu:
https://armory3d.org/ https://www.blend4web.com/en/

Cytuj
bez instalowania blendera
blendera nie trzeba instalować, jest portable
 

Offline brtk

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« Odpowiedź #5 dnia: 02.03.2020 09:30:21 »
Wiem o UE ale nie chcę się szkolić z dwóch programów. Choć patrząc po tutorialach  UE wydaje się nie być skomplikowany. Zainteresowałeś mnie jednak tym Armory3d.org.
O tym że blendera nie trzeba instalować to wiem ale moje pytania wynikają z tego że chcę robić realtime'y by prezentować architekturę i wysyłać później klientowi prezentację tak by mógł ją uruchomić jak najłatwiej, często są to ludzie wiekowi lub po prostu mający ograniczone umiejętności obsługi komputera.
Rozumiem że gdy zrobię w blenderze model z Baking Textures i przeniosę wszystko do Armory to będę miał efekt renderingu z Blendera i możliwość poruszania się w realtime? Czy mogę wtedy to wyeksportować do pliku np. exe?
 

Offline misztal

Odp: Czy można wyeksportować spacer w eevee?
« Odpowiedź #6 dnia: 14.03.2020 15:08:14 »
Moim zdaniem lepiej dać do unity i ustawić tam materiały. Możesz dodać bake lighmap i ao z blendera. Kontrolery postaci możesz pobrać za darmo, możesz też dodać dla porównania skali postać z animacjami. Możesz zbudować kompilacje WebGl, dodać plik do itch.io prywatny i podesłać klientowi link który wystarczy otworzyć. Lub zbudować na windows exe. Łatwiej później dodać inne funkcje jak zmiana kolorów, dodawanie obiektów.
 

 

Eevee - paskudne miękkie cienie

Zaczęty przez PiotrDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 15744
Ostatnia wiadomość 04.02.2020 10:22:43
wysłana przez Piotr
viz interior EEVEE

Zaczęty przez pxxl666Dział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 15149
Ostatnia wiadomość 11.02.2018 18:29:25
wysłana przez goten22
czy do krzywej "bezier" można dodać kości

Zaczęty przez Slag_EditDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 11509
Ostatnia wiadomość 16.05.2021 10:10:58
wysłana przez Piotr
ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 23313
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
2.8 cykles moja scena w 95% się nie zmienia czy można przyspieszyć render

Zaczęty przez na123Dział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 18464
Ostatnia wiadomość 25.02.2020 20:27:08
wysłana przez winhelp

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek