Autor Wątek: Od fotografii do modelu 3D. Seria tutoriali na temat fotogrametrii.  (Przeczytany 16597 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adrian2608

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Witam,

Rozpocząłem kampanie na Indiegogo w kierunku fotogrametrii. Seria tutoriali na ten właśnie temat.
Dawałem już informacje na grupie FB. Ale tutaj też wrzucę.

Temat jest na pewno ciekawy, to dyskusji nie podlega. W erze smartfonów, każdy jest w zasięgu.

Link do kampanii:
newbielink:https://www.indiegogo.com/projects/photogrammetry-from-photo-to-3d-model-photography/x/17080001#/ [nonactive]

Oraz link do time lapse. Tworzę tam model od podstaw do renderingu 3D.


newbielink:https://www.youtube.com/watch?v=CwiG-jj54Kg [nonactive]

W razie jakichkolwiek pytań, śmiało.

Pozdrawiam,
Kamil.
« Ostatnia zmiana: 10.08.2017 09:27:45 wysłana przez goten22 »
 

Offline Kporabik

Nie mogę odtworzyć filmiku :(
 

Offline Hubert

Wersja dla mniej zamożnych :P

http://zhuoliang.me/meshrecon.html [nofollow]  + meshlab
« Ostatnia zmiana: 08.08.2017 21:29:25 wysłana przez Hubert »
 

Offline adrian2608

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Link poprawiony, ale bez podglądu.

Hubert- jesteś pewien, że zrobisz wszystko z tamtym software? Photoscan dla freelancerów kosztuje 179$.
A masz pewność, że zrobisz tam wszystko.

Inne pytanie. Byłoby zainteresowanie na taki sam temat, ale tutorial po polsku?
Już bez kampanii, zrobie i wystawie. Oczywiście płatny, też niewiele.

Jakieś propozycje odnośnie obiektu do skanu? Może być więcej jak 1. Np 3, różny poziom trudności.
 

Offline Hubert

Jakoś/uniwersalność odpowiednia do ceny :) Udało mi się poskanować złoty błyszczący krzyżyk wysokości 5cm. Czyli całkiem ok :P z dużymi rzeczami nie było raczej problemu. Testowałem parę tych softo-skanerów i w większości strasznie brzydkie te siatki wychodzą i kluskowate. Oprócz tego https://www.acute3d.com/ [nofollow] . Ale już nie mają darmowej wersji. zresztą to było już dawno :) (z tymi kluskami też, jakieś 3 lata)

Ten "programik" w poprzednim poście wrzuciłem działa na cuda, albo na jego emulacji tak, że bez szału. No i ogranicza się do pamięci vram.
 

 

Subsurf i displacement "rozciągają" krawędź modelu

Zaczęty przez narazieniemamDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11863
Ostatnia wiadomość 24.01.2018 16:09:28
wysłana przez narazieniemam
Uproszczenie modelu budynku dlla potrzeb prezentacji w Unity [Praca]

Zaczęty przez GregDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 21472
Ostatnia wiadomość 15.03.2023 16:38:11
wysłana przez Greg
Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR

Zaczęty przez KrzysztofJDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 18249
Ostatnia wiadomość 14.12.2017 22:31:46
wysłana przez freeqstyler
Problem widocznych szwów na modelu

Zaczęty przez 3DNoobDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 859
Ostatnia wiadomość 06.11.2024 15:03:12
wysłana przez Piotr
Wycinanie symbolu w modelu

Zaczęty przez siemieniakaDział Modelowanie

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 27506
Ostatnia wiadomość 27.10.2017 10:56:30
wysłana przez siemieniaka

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek