1
Teksturowanie i materiały / Teksturowanie drewnianego śmigła
« dnia: 20.08.2017 00:41:02 »
czyli jak sprawić, żeby Bake kanały UV odwalały za nas brudną robotę.
W ramach reanimacji rozbitków po starej Blenderowni mój tutorial o teksturowaniu drewnianego śmigła, ale tylko w wersji dla B 2.7x +, bo 2.49 itd to raczej chyba już wyginęły...
Umieściłem tutaj, bo nie bardzo wiem gdzie indziej by pasowało.
http://www.airart3d.com/tutoriale/smiglo/tutorial278.html
W ramach reanimacji rozbitków po starej Blenderowni mój tutorial o teksturowaniu drewnianego śmigła, ale tylko w wersji dla B 2.7x +, bo 2.49 itd to raczej chyba już wyginęły...
Umieściłem tutaj, bo nie bardzo wiem gdzie indziej by pasowało.
http://www.airart3d.com/tutoriale/smiglo/tutorial278.html
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Wookie