Tak jak pisał freeqstyler, obiekty muszą być w tym samym miejscu.
Jeżeli dalej nie działa, to napisz krok po kroku co robisz, bo całkiem sporo rzeczy można zepsuć po drodze. Np:
- obiekt low poly musi mieć UV-kę zrobioną
- obiekt low poly musi mieć dodany materiał, a w nim zaznaczoną teksturę, która będzie podłączona do UV-ki z lewej strony i do niczego z prawej [to na niej będzie wypalana normalka]
- oba obiekty powinny być zaznaczone, przy czym ważna jest kolejność: najpierw high, potem low-poly [obiekt, który będzie zaznaczony jako ostatni będzie aktywny]
- w ustawieniach bake'owania musi być wybrany typ 'normal' i zaznaczony box 'selected to active'
Patrz na screena, a przy wypalaniu zwróć uwagę na to, czy na samej górze ekranu nie wyskakuje jakiś komunikat.
Edit: I jeszcze jedno. Pójdź za radą freeqstylera i zrób ścianki tego przetłoczenia strome, ale nie idealnie pionowe. Normalmapa [chyba] nie przechowuje informacji o wysokości, tylko o nachyleniu płaszczyzny. To wytłoczenie jest na górze tak samo płaskie jak reszta, więc na normalmapie będzie miało taki sam kolor.