Autor Wątek: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu  (Przeczytany 16045 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ten temat zawiera odpowiedź oznaczoną jako najlepsza - [zobacz]

Offline 860lacov

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
« dnia: 01.04.2020 16:55:37 »
Walcząc z jednym z tutoriali na TY napotkałem problem.
W pewnym momencie należy zastosować na stałe 2 modyfikatory.
Solidify i subdivision
Następnie przejść do sculpt mode i tan wykonać kilka rzeczy.

Kiedy zastosuję (w zasadzie nie do końca wiem jak to powinno nazywać się w języku polskim, ale chodzi o to, że mesh robi się gruby, a siatka zagęszczona na stałe :) ) te modyfikatory i przejdę do skulptingu wygląda to tak:
newbielink:https://ibb.co/ZMF0GJR [nonactive]
newbielink:https://pl.imgbb.com/ [nonactive]
 

Offline Piotr

Odp: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
« Odpowiedź #1 dnia: 01.04.2020 20:05:12 »
Jak wrzucisz plik .blend z meshem PRZED zastosowaniem, to jutro rzucę okiem i może znajdę przyczynę. W Blenderze 2.8x dosyć często mam losowe problemy z meshami.

Offline 860lacov

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
« Odpowiedź #2 dnia: 04.04.2020 20:22:09 »
Podczas ucieczki przed wirusem mam problemy z dostępem do sieci. W kolekcji backup jest donat z polewą bez zastosowanych modifikatorów.
 

Oznaczone jako najlepsza odpowiedź przez: 860lacov dnia 06.04.2020 20:54:16

Offline Piotr

Odp: Dziury po przejściu z modelowania do skulptingu
« Odpowiedź #3 dnia: 06.04.2020 12:34:23 »
Masz ukryte vertexy. Wejdź na chwilę do trybu edycji i wciśnij Alt+H, żeby były widoczne. Bez różnicy czy przed, czy po zastosowaniu modyfikatorów.
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: 860lacov

 

Historia modelowania danego obiektu

Zaczęty przez brtkDział Modelowanie

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 21310
Ostatnia wiadomość 08.12.2017 09:14:04
wysłana przez wefhy
Modelowania - od czego zacząć

Zaczęty przez ReverseDział Modelowanie

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 15870
Ostatnia wiadomość 25.01.2020 02:36:09
wysłana przez Keżor
Sprzęt do modelowania

Zaczęty przez ReverseDział Offtopic

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 21738
Ostatnia wiadomość 09.11.2020 16:05:26
wysłana przez Darusia

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek