16
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 28.03.2018 07:48:18 »A matowiłeś go, bo metale chyba się ciężko fotografuje pod 3D?Mieliśmy taką wersję grzejnika, przed szlifowaniem i lakierowaniem:
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1 2
16
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub« dnia: 28.03.2018 07:48:18 »A matowiłeś go, bo metale chyba się ciężko fotografuje pod 3D?Mieliśmy taką wersję grzejnika, przed szlifowaniem i lakierowaniem: 17
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub« dnia: 27.03.2018 09:07:32 »Ile dni tyrałeś nad tym? Możesz wrzucić screena z siatką i zbliżeniem na ornamenty?Jakiś miesiąc. Jedno żeberko to ok 160 tysięcy trójkątów przed subdivem. Użyłem modyfikatora 'multires' z dwoma poziomami subdivision, żeby przy pomocy 'shrinkwrapa' przenieść niektóre detale ze skanu. Skan: Moc dla 75/65/20? Cena grzejnika 10 żeberkowego i zaworów poproszęNa naszej stronie znajduje się tabela z danymi technicznymi. Zapraszamy również do przeglądania listy naszych Partnerów Handlowych, u których może Pan zasięgnąć fachowej porady http://www.termaheat.pl/where_to_buy Cena za jedno żeberko to ok 500 zł. 18
Prace ukończone (3D) / grzejnik żeliwny Kaszub« dnia: 26.03.2018 14:30:34 »
Cześć,
Firma w której pracuję produkuje grzejniki. Mamy model żeliwny z ręcznie rzeźbionymi ornamentami. Zrobiłem ok 500 zdjęć jednego żeberka i na tej podstawie wygenerowałem skan. Potem w Blenderze zrobiłem jego retopologię. Tekstury zrobiłem w Substance Painterze. Render w Cycles: 19
Oświetlenie i rendering / Odp: Słabe oświetlenie wewnętrzne w Cycles« dnia: 02.02.2018 13:15:26 »
W środku możesz dać 'Sampling' -> 'Clamp Direct' na 1 albo 2. Renderowanie na warstwach to też wyjście.
Nigdy tego nie próbowałem, ale można by wyrenderować dwie ekspozycje i połączyć je w Photoshopie czy Affinity, tak jak to robi się ze zdjęciami. 20
Oświetlenie i rendering / Odp: Słabe oświetlenie wewnętrzne w Cycles« dnia: 01.02.2018 11:26:10 »
Wejdź w zakładkę 'Scene' i 'Color Management' i wybierz 'Filmic'. Jest to tzw. 'tonemapping'.
21
Prace ukończone (3D) / Odp: Huśtawka integracyjna - animacja« dnia: 01.02.2018 09:30:26 »
Pasek to prosta symulacja 'Cloth'. Jeden z wierzchołków jest przypięty do empty przy pomocy 'Hook' a ten z kolei jest przypięty do ręki przy pomocy 'Child of'. Symulacja włącza się dopiero w momencie gdy ręka idzie do góry. Lewa strona nie bierze udziału w symulacji. Na koniec dodałem Subsurfa, Solidify i EdgeSplita.
22
Prace ukończone (3D) / Huśtawka integracyjna - animacja« dnia: 30.01.2018 20:26:49 »
Taka tam krótka animacja. Modele nie moje ale ludzika i wózek musiałem sporo poprawiać.
EDIT: kolejne animacje 23
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica« dnia: 16.01.2018 08:05:39 »
Według tej tabelki: "Procedural Texture (...) Uses no or little memory; instead uses CPU compute power." Czyli renderuje się dłużej, ale zajmuje mniej pamięci.
24
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica« dnia: 15.01.2018 11:56:25 »
Zalety proceduralnych tekstur chyba wszystkim są znane. Przede wszystkim nieograniczona rozdzielczość. Dzięki proceduralnym szumom można uzyskać odpowiednią ilość detali zarówno na zbliżeniach jak i na dalszych planach. Pozwalają zaoszczędzić ram, co jest ważne gdy się renderuje na GPU.
25
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica« dnia: 06.01.2018 20:31:36 »Poprawiłem ci w pierwszym poście Przypominam też o linku do galerii.Dzięki. Link do galerii? Nie bardzo wiem o co chodzi. 26
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica« dnia: 05.01.2018 13:41:50 »
Breakdown na szybko.
Użyłem dynamicznego subdiva, dlatego, żeby oszczędzić pamięci przyczepiłem do kamery maskujący stożek: Materiał ziemi: Materiał asfaltu: Żeby uzyskać efekt drążenia tunelu, użyłem dynamic paint + displacement:
Strony: 1 2
|
WIP Courtney Gears - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|