Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Gratulacje, zostałeś moderatorem Na dobry początek jeden spam do moderowania. Procedura jest taka: - usuwasz spam (ląduje w dziale Odpadki) - banujesz spamera (ban na zawsze, email i nazwa użytkownika) - kasujesz wątek z Odpadków
Powodzenia!
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK
Ot, taka pracka którą sobie ostatnio machnąłem. Nawet nie pomyślałem, żeby może założyć WIP-a. No, ale skoro render zrobiony, to pomyślałem, że może warto będzie wrzucić do ukończonych.
Fajowa robota Jak byłbym wredny to przyczepiłbym się do zębów kasety i korby ale biorąc pod uwagę że rower ma być tylko rekwizyt to jestem pełen podziwu, że chciało ci się włożyć w to tyle roboty
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK
Blender – wolne i otwarte oprogramowanie do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowych o niekonwencjonalnym interfejsie użytkownika. Umożliwia także tworzenie prezentacji interaktywnych (np. gier) na własnym silniku graficznym (istnieje osobny program pozwalający uruchamiać takie prezentacje).
Źródło: Wikipedia
Blender w akcji Tyle ma do powiedzenia wikipedia, ale ponieważ słowa nie są w stanie oddać potęgi Blendera, poniżej kilka filmików i linków, które pokazują co ten program potrafi zrobić w odpowiednich rękach. Warto podkreślić, że Blender jest programem darmowym i może być używany zarówno do celów komercyjnych jak i "domowych".
Warto też zerknąć do naszych działów WIP (Work In Progress) oraz Prace ukończone gdzie można podpatrzeć różne rozwiązania, dopytać autorów o ich techniki, albo pooglądać ładne prace.
Pobierz Cechą charakterystyczną Blendera jest jego szybki rozwój. Z tego też powodu nie zalecam korzystania ze starych wersji oraz spolszczeń do programu. Wszystkie nowe tutoriale (nawet polskie) operują angielskim nazewnictwem. Najnowszą wersję programu zalecam pobrać z oficjalnej strony - blender.org. Znajduje się tam też wersja portable, która działa prosto po wypakowaniu z .zip'a.
Specjalne buildy (np. z eksperymentalnymi funkcjami) można znaleźć na graphicall.org. Przy okazji graphicall.org warto też wspomnieć o pasteall.org - hosting dla plików tekstowych, obrazków lub plików .blend.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK
1. Galeria jaka jest taka jest i tak zostaje. 2. Galeria jest ukryta, działa bardziej jako serwer na obrazki dla każdego użytkownika. Artwall wyświetla obrazki z albumu "najlepsze na blenderowni". 3. Jakieś inne wariacje.
Co sądzicie? Może macie też ogólne zastrzeżenia co do działania/wyglądu galerii? 1. "W galerii kliknięcie w obrazek(gdy kursor jest ikonka lupa plus) otwiera mi nową zakładkę z fotką. Niewygodne to trochę. Wolę jak otwiera się warstwa i mam kursory w lewo i prawo pozwalające oglądać kolejne lub poprzednie zdjęcia z danej kategorii." 2. "Galeria: po kliknięciu w obrazek z pracą otwiera się jpg miniatury, powinien przechodzić do strony galerii (ew. otwierać się full size)" 3. Dodam może w podstawowym widoku profilu odnośnik do galerii i 2/3 ostatnio przesłane grafiki. Teraz jest to pod zakładką media>summary. Dałbym to bardziej widoczne.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KafeleK