Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10
51
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 26.07.2023 11:08:31 »
Chyba wszystkie assety na scenie zrobione. Pewnie co nieco jeszcze zmienię, pobawię się trochę światłem, postprocesami i tak dalej, ale generalnie uznaję scenę za skończoną. Manekiny w tle to placeholdery dla tancerek, które dopiero będę robił. Obrazy wyświetlane na ekranach też są tylko tymczasowe. Co do samych ekranów, pobawiłem się nieco shaderami żeby osiągnąć efekt podobny do telewizorów kineskopowych czy nagrań na kasetach VHS. Zależało mi na tym, bo podczas animacji będzie jedno ujęcie, gdzie kamera najeżdża bezpośrednio na jeden z takich ekranów. Uznałem więc, że fajnie będzie nad tym nieco popracować. Jak tak patrzę, ten kosmos w tle wydaje mi się zbyt rozmyty, więc albo spróbuję zrobić większy obrazek do tego celu, albo po prostu spróbuję to rozwiązać jakoś proceduralnie. Jeszcze nie wiem. Poniżej kilka renderów z aktualnego postępu prac.



52
Teksturowanie i materiały / Odp: Siatka UV, koło wpisane w prostokąt.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 19.07.2023 12:17:22 »
Zaaplikuj skalę (bo zrozumiałem, że rozwijasz UV na plejnie). A najlepiej podeślij plik, bo tak to wróżenie.
Ja w ogóle bym to zrobił tak, że wstawił bym czarno białą maskę koła w kompozytorze.
53
Teksturowanie i materiały / Siatka UV, koło wpisane w prostokąt.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez naanas dnia 19.07.2023 11:48:06 »
Witam wszystkich. Natrafiłem na problem którego nie mogę rozwiązać.
Potrzebuję układ taki: plane circle, wpisany w prostokątny obraz, który zawsze jest styczny z dłuższymi bokami, i jest na środku obrazu.
Czyli tak jak na załączonym obrazku, potrzebuję na plane circle nakładać obraz/video full hd, i otrzymać tylko wycinek koło na środku, bez skalowania. Na razie wszelkie moje próby kończą się na tym, że koło wpisuje mi w prostokąt, i siatka staje się owalem, przez co obraz jest deformowany, ściśnięty na dłuższych bokach..
Potrzebuję taki obiekt użyć w innym programie do multimediów, nakładając na niego właśnie video lub obrazy, bez ich zniekształcania, tylko jako swego rodzaju  "maskę". Wymiar pionowy koła ma być zawsze maksymalny.
Jest to możliwe?
54
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 18.07.2023 18:50:01 »
Dla mnie 911 zawsze były trochę pokraczne, jak Garbus na sterydach, więc nie.
Raczej chodziło o to, że są dość zaokrąglone i przez to wydają się trudniejsze do zrobienia, więc odkładałem to na później.
W tym roku muszę jeszcze jedno autko wymodelować i chyba będzie to właśnie Garbus na sterydach.
55
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 17.07.2023 22:49:36 »
Może to jest ten motyw, że nie chcesz mierzyć się z legendą, bo jak zaczniesz dłubać przy szczegółach to się okaże, że wcale to takie fajne nie jest, a zapamiętałeś jako coś lepszego? :D
56
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 13.07.2023 21:55:21 »
Pamiętam jak się śliniłem do screenów 'trójeczki' w jakimś niemieckim CD-Actionie, bo na moim kompie jedynka ledwo działał :(

Ja mam taki sentyment do NFS: Porsche, po którym przestałem być fanbojem Ferrari, a pokochałem germańskie pomioty. Aż się dziwię teraz, że nie wymodelowałem jeszcze 911.
57
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 13.07.2023 21:29:40 »
A jakże. Chyba moja pierwsza gra na kompa. Duży sentyment. Szkoda, że mi gdzieś przepadły dodatkowe auta jakie miałem. A nie chce teraz bujać się po dziwnych forach. 🤭
58
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 12.07.2023 21:30:29 »
Dzięki.
W trójeczkę? Tą z 1998 roku?
59
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 10.07.2023 21:36:53 »
Wczoraj ujeżdżałem w NFS 3  8)
Bardzo ładny model.
60
Prace ukończone (3D) / Ferrari F355 low-poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 08.07.2023 19:18:22 »
Witam blenderowe niedobitki,

Tym razem zrobiłem model 3D samochodu Ferrari F355. Jakieś 5,5 tys. trójkątów. Materiał NPR w Eevee.


Link do sketchfaba https://sketchfab.com/3d-models/ferrari-f355-9277d8052d674564a678b9a9b748e417

Pochwały możecie pisać w tym wątku :P Konstruktywna krytyka jest mile widziana i pomocna.
Strony: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek