Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mortus

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 12
91
Work in progress (WIP) / Fretka Flynn
« dnia: 04.03.2020 19:43:47 »
Ehh... powinienem robić coś zupełnie innego, bo przecież mam już zaczęty ważniejszy projekt. Ale co poradzić, ja się po prostu nie mogę oprzeć tym małym pomysłom które czasem się pojawiają w głowie. W każdym razie mały fanart z Fineasza i Ferba. Na razie tylko blockout, ale mam też prawie skończoną wersję lowpoly. Próbowałem zrobić na szybko prosty efekt konturu za pomocą fresnela, ale jak widać, nie za bardzo się to sprawdza w tym przypadku. Mam już inny pomysł na podejście do tego problemu. Mimo, że postać wydawała mi się na pierwszy rzut oka dość prosta, to nie wziąłem pod uwagę, że istnieje zasadniczo tylko w przestrzeni 2D. To z automatu oznacza, szczególnie w stylistyce tej kreskówki, że nie wszystkie kształty da się przetłumaczyć 1:1 na 3D. Oprócz tego brwi, rzęsy i usta będą wymagały trochę kombinowania na etapie rigu, bo w dość specyficzny sposób zachowują się one względem kamery. Ale do tego jeszcze dojdę.


92
Dzięki za głosy na moje i prace i gratulacje dla zwycięzcy  ;)

93
Świetne prace  ;) Widzę momentami inspirację Borisem Grohem. A przynajmniej takie odniosłem wrażenie, bo niektóre Twoje animacje mocno mi się z nim kojarzyły.

94
Blender / Odp: Blender 2.81
« dnia: 02.12.2019 11:56:52 »
Ktoś oprócz mnie ma problemy w 2.81 z Eevee/Material Preview? Mam plik z drzewami, nad którymi pracowałem w 2.79. W 2.8 wszystko działa normalnie, w 2.81 w widoku innymi niż Solid/Rendered w Cyclesie dostaję takie coś:



W Eevee to samo, bez względu na wybrany Shading Mode.

Edit:
Otwarłem plik z 2.79 w 2.8, skopiowałem 2 drzewa do nowego pliku, utworzonego w 2.8. Zapisałem jako nowy plik *.blend. Otwarłem w 2.81 - problem wciąż występował. Od tego momentu nic już więcej nie zmieniałem. Dosłownie 3 minuty później ponownie otwarłem dokładnie ten sam plik w 2.81 - nagle magicznie wszystko działa... nie mam pytań.

Edit2:
Ponownie otwarłem dokładnie ten sam plik w 2.81 i znowu nie działa poprawnie... Ehh...

Edit3:
Widzę, że ktoś już zgłosił ten problem i lepiej ode mnie go opisał. A nawet znalazł tymczasowe obejście tego buga.
https://developer.blender.org/T72110

95
Prace ukończone (3D) / Demon
« dnia: 30.11.2019 21:53:58 »
Kolejny projekt za mną. Raczej już nie będę nic przy nim robił, więc wrzucam do ukończonych.

ArtStation: https://www.artstation.com/artwork/DxJ8y9


96
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 28.11.2019 21:15:28 »
W takim razie dziękuję uprzejmie  :)

97
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 27.11.2019 21:03:01 »
Finalne renderki. O ile nie ma nic do poprawy, oczywiście.


98
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 17.11.2019 20:20:20 »
Może teraz?


99
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 16.11.2019 21:45:02 »
No dokładnie tak jak mówisz - staram się trzymać oryginału i celowo unikam tych dodatkowych elementów na środku. Zobaczymy, spróbuję jakoś tutaj przemycić te dodatkowe kości. Najwyżej zostawię tak jak jest.

100
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 15.11.2019 15:48:46 »
Okej, to mała poprawka. Jak to wypada teraz?


101
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 11.11.2019 15:47:22 »
Tekstury zrobione, rig zrobiony, particle zrobione. Nie nazwałbym go jeszcze skończonym, ale już blisko. Do niektórych poz będę potrzebował jeszcze ognia, mam już wstępną symulację. To be continued...


102
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 31.10.2019 10:13:00 »
Dzięki. Tak, detale dopiero będą robione, finalnie to nie będzie wyglądało tak gładko.

103
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 30.10.2019 11:57:37 »
Faktycznie, link niespecjalnie rzuca się w oczy, zaraz zedytuję posta i przesunę go wyżej.Okej, czyli chyba mogę się brać za wykończenie sculptu i retopo.

104
Prace ukończone (3D) / Raven
« dnia: 30.10.2019 11:52:50 »
Znowu zapomniałem wrzucić pracę do ukończonych, więc naprawiam to przeoczenie.



105
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 30.10.2019 10:01:28 »
Zgadza się, postura w dużej części ludzka. Ale w oryginale tak to w sumie wygląda. Zaglądałeś w link? Tam na szkicu i screenach z gry mniej więcej widać jaki ma być efekt końcowy. Pytam, bo nie jestem pewny czy ta uwaga o mało demonicznej aparycji tyczy się ogólnie designu tej postaci, czy po prostu tylko tej mojej interpretacji.

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 12

* Zaloguj




* Losowy obrazek