Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 20 21 22 23 24 ... 28
316
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 31.05.2018 15:20:22 »
@winhelp "niedawno dopiero odkryłem solidify jako operację na meshu, a nie modyfikator"
>>> To tak się da?! ??? Musisz mi pokazać. I to jest najlepszy argument za tym, aby przebudować interfejs Blendera.

Ja tam uważam, że nowy interfejs jest potrzebny, bo teraz to jest jakaś padaka. Jedyny minus zmian, oprócz wypracowania sobie nowych nawyków, jest taki, że nagle 90% tutoriali będzie trudnych do zrozumienia dla nowicjuszy (nie znających interfejsu 2.7).

317
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 30.05.2018 15:13:17 »
To zaczynam: Blender 2.8 będzie mieć nowe skróty klawiaturowe. Na razie nic nie jest ostatecznie zatwierdzone, ale np. cyfry 1 - 7 będą służyły do przechodzenia pomiędzy trybami (object mode, edit mode, pose mode ...). Obecna lista jest tutaj: https://developer.blender.org/T55162

Materiał video: https://www.youtube.com/watch?v=TK3tgfPZ9SQ

Podskoczyło Wam ciśnienie, czy ufacie devom, że dobrze robią?

318
Tender Blender / Blender 2.8 development
« dnia: 30.05.2018 15:07:20 »
Prace nad Blenderm 2.8 idą pełną parą i powoli zaczyna się klarować, jak będzie wyglądał. Do tego wątku wrzucajmy nowości, jakie się w nim pojawią.

Na rozgrzewkę wrzucam często aktualizowane miejsca, gdzie można znaleźć ciekawe informacje:

1. Youtubowy kanał developerów. Średnio jeden nowy film na tydzień: https://www.youtube.com/channel/UCAsj9iReHzLEYv9QawGzIOg
2. Video na żywo z jednym z developerów. Co poniedziałek o 21:00 przez pół godziny pokazuje nowości, a potem odpowiada na pytania z czatu" https://www.youtube.com/channel/UCMcDgpAEPGYyX3J9tMBel8A
3. Lista ukończonych nowości. Rzadko aktualizowana, ale warto znać: https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.80
4. Blog developerów: https://code.blender.org/
5. Tygodniowe podsumowanie prac. (Od czasu Code Questu nie jest uzupełniane, może jeszcze wróci): https://thisweekinblenderdev.github.io/index.html
6. Testowe buildy. Codziennie nowa (bardzo niestabilna) wersja: https://builder.blender.org/download

319
Prace ukończone (3D) / Odp: Pojazd 3d : BMW 645ci
« dnia: 29.05.2018 09:22:29 »
Pewnie był bity, lepiej nie kupować.

320
Prace ukończone (3D) / Odp: Pojazd 3d : BMW 645ci
« dnia: 25.05.2018 15:55:36 »
Jak na pierwszy raz, to model całkiem dobry. Trawa faktycznie nie pasuje. Za wysoka i za jasna. Jeśli chodzi o studio/niebo, to tutaj są dobre darmowe tekstury otoczenia https://hdrihaven.com/hdris/category/?c=all

321
Offtopic / Odp: Pytanie o monitor 1440p
« dnia: 23.05.2018 18:49:22 »
Chyba nie ma monitorów bez pivota, ale mających dobrą regulacją wysokości.  Kto się przyzwyczai do IPS-a, ten już nie będzie mógł patrzeć na matryce TN. A monitor Zuriona to ciekawa opcja. No i dwie stówki taniej, co robi mi różnicę. Ktoś może coś jeszcze napisać?

322
Offtopic / Pytanie o monitor 1440p
« dnia: 22.05.2018 12:14:17 »
Od dłuższego czasu praca na jednym monitorze 1080p jest dla mnie uciążliwa i muszę kupić nowy. Na papierze dobrze wygląda iiyama XUB2792QSU-B1
https://iiyama-sklep.pl/376-monitory-dla-grafikow-i-fotografii-monitor-iiyama-prolite-xub2792qsu-b1-27-wqhd-ips-flickerfree-bluelightreducer-gwarancja-zero-pixeli-4948570115341.html

Używał ktoś ten model? Albo ma ktoś doświadczenie z monitorami iiyamy? Albo możecie polecić coś innego,
    mającego takie parametry:

    1560x1440px
    24-27''
    IPS
    pivot
    display-port
    jasność większa niż 250cd/m2 (jasne pomieszczenie + biurko przy oknie)
    matowy ekran
    regulacja na wysokości

    Jeśli chodzi o budżet, to już trzykrotnie przekroczyłem początkowe założenia. Startowałem z 500zł (budżetowy 1080p), a przedstawiony okaz to 1500  :'(





323
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 20.05.2018 19:08:23 »
Wywaliłem śmigłowca. Nic nie wnosił do fabuły, a tylko problemy z nim były:
https://drive.google.com/open?id=1inbpctpxCBhMznsAVY-HEcpZigQ390cz

Teraz lepiej?

324
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 18.05.2018 09:03:59 »
No, to brzmi lepiej. Scenarzystą powinieneś zostać ;)

325
Prace ukończone (3D) / Odp: RC Car
« dnia: 17.05.2018 17:27:05 »
Nie wiem czemu, ale najbardziej podoba mi się "wewnetrzna" strona felg. Że nie są płaskie, tylko mają extrudowane krawędzie.

Tło jest nudne, chyba lepiej by wyglądało to jakimś kolorowym torze, na świeżym powietrzu.

326
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 17.05.2018 17:20:52 »
Dzięki za opinie. Ludziki znikają, a trzy rakietki wystarczają aby zburzyć wieżowiec dlatego, że to wczesna wersja scen. Mogę je wydłużyć, albo skrócić i potem będę musiał 10 razy poprawiać i synchronizować animacje i efekty. Tam gdzie ludziki maszerują teraz jest jeden mesh z modyfikatorem array. Później zrobię kilka, kilkanaście różnych animacji i je zduplikuje.

@winhelp "W sumie jeszcze plany ogólne w tym tempie pokazywania scen są dość dezorientujące ." - > Chodzi o to, że jest za szybko, czy nie wiadomo, czemu przeskoczyła kamera?

Edit: W sobotę chcę poprawić to co zrobiłem, uwagi cały czas mile widziane.

327
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 14.05.2018 20:50:59 »
Update. Wczesna wersja początku. W tym tempie prac, to chyba nie zdążę przed Blenderem 2.8 i Eevee :(
https://drive.google.com/open?id=1Swdo7UwPbcV2BD1LWTtuPieCJm1sBUzZ

Jakieś dziury fabularne?

328
Prace ukończone (3D) / Odp: Crawler D7-7M
« dnia: 11.05.2018 11:59:02 »
@Wookie No to ja też chciałbym coś takiego zobaczyć.

329
Te zasłony są pofalowane i może promień światła kilka razy przechodzi przez materiał. Spróbuj zwiększyć ilość przejść dla Transparency i Transmission. [I , oczywiście, zostaw Refractive Caustic włączone.]

330
3D w Polsce i na świecie / Odp: WordUp! Kalisz
« dnia: 09.05.2018 19:36:49 »
O, Wordpress, moje utrapienie ;)

W tym roku nie pojadę, ale może w przyszłym? Dzieje się coś ciekawego na takich konferencjach? Przyjeżdżają na to sami amatorzy, czy też wyjadacze grzebiący w WP zawodowo?

"19:15 – Czy Gutenberg wygryzie page buildery?"
-> Mogę na to odpowiedzieć już teraz: NIE! Bo jest do dupy, źle się w nim pisze, jest nieintuicyjny dla nowicjuszy i pod każdym możliwym względem ustępuje chociażby darmowemu SiteOriginowi. A jak będzie domyślnie włączony po aktualizacji do WP 5.0, to się ludzie zdziwią ;P

Strony: 1 ... 20 21 22 23 24 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek