Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 17 18 19 20 21 ... 28
271
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 13.05.2019 11:53:52 »
Ile godzin taka symulacja się przelicza (i na jakim sprzęcie: CPU, GPU?, RAM, SSD?)?

272
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki
« dnia: 12.05.2019 17:29:32 »
Mnie się podoba.

PS. Ta szyba od wanny nie ma za mocnej refrakcji?

273
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 12.05.2019 13:42:59 »
Za to kombinowanie z Remove Doubles to mam ochotę łapy połamać. Najpierw przenieśli z W -> Remove do Ctrl+V -> Remove, a teraz jeszcze wrzucili do submenu pod inną nazwą.

A co do filmu, to mi nie działa :P Masz link bezpośredni?

274
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Problem z kolorem
« dnia: 25.04.2019 16:54:59 »
Witam.

Jeżeli ścianki płaszcza maja mieć zerową grubość, to możesz zrobić taki materiał, który dla przedniej strony fejsów jest czarny, a dla tylnej czerwony.

Kostka na załączonym screenie ma ten sam materiał we wnętrzu i na zewnętrzu.
W nodach materiału wstawiłem Input -> Geometry.
Backfacing sprawdza, czy kamera widzi przód czy tył fejsa. Jeżeli przód, zwraca wartość 0, jeżeli tył 1 (nie ma pośrednich wartości).
Jeżeli do Mixa wpada 0 (czyli przód), wtedy tylko czarny kolor się wyświetla. Jeżeli 1 (tył), wtedy czerwone.

275
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 14.04.2019 14:41:27 »
Na blogu blenderowych programistów pojawił się wpis, że wypuszczenie Blendera 2.80 planowane jest na lipiec https://code.blender.org/2019/04/2-80-release-plan/

Czyli będzie w październiku  ::)

276
Lampki najlepsze. Piesio też przypadł mi do gustu.

277
Tender Blender / Spring - animacja od Blender Foundation
« dnia: 04.04.2019 17:22:02 »
Fundacja Blendera właśnie opublikowała nową animacje "Spring". https://youtu.be/WhWc3b3KhnY

Jako ciekawostkę dodam, że film stworzyli w Blenderze 2.80.

Jak wrażenia?


278
Za tydzień może Cycles bedzie działać lepiej. Bo teraz jest tak, że coś działa, potem programiści zaczynają coś poprawić i przez tydzień to coś jest do dupy, a potem działa lepiej. Takie uroki używania nieukończonego programu.

Te ikonki, czy ogóleni interfejs to tylko część zmian. Dużo zmienia się pod spodem, np. w kwestii wykorzystania wielu rdzeni procesora.

279
Ja miałem w 2.80 tak, że na CPU renderowało mi szybko i bez szumu, a na GPU powoli i ze strasznym szumem.

280
Prace ukończone (3D) / Odp: Wiszące lampki
« dnia: 29.03.2019 11:17:12 »
Minimalistycznie, ale stylowo i ze smakiem.

281
Z forum / Odp: Zmiany w zasadach Pracy Miesiąca
« dnia: 29.03.2019 11:16:08 »
Jeszcze żaden admin nie wygrał z lenistwem użytkowników (i nie zmusił ich do przeczytania regulaminu).

282
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 23.03.2019 09:36:04 »
Ta aktywność wygląda jak przedśmiertelne drgawki :P

283
Może to coś da: Jak jesteś w trybie edycji, to zaznacz krawędzie, które mają być ostre i wciśnij Shift+E (edge crease). Poruszając myszką ustalasz ostrość krawędzi (kształt).

Potem będziesz mieć pewnie problem z cieniowaniem. Musisz wtedy włączyć modifier Edge Split. W trybie edycji zaznaczyć, które krawędzie mają być ostre, wcisnąć Ctrl+E i wybrać Mark Sharp.

Pomogło?

284
A jest jakaś alternatywa dla Substance'a? Bo niedługo to tylko zawodowców będzie na niego stać.

285
Wrzucisz jakieś zbliżenia i proste widoki z boku, od przodu itp? Tak z daleka model wygląda dobrze, tylko czy nie świeci się za mocno?

Strony: 1 ... 17 18 19 20 21 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek