271
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 13.05.2019 11:53:52 »
Ile godzin taka symulacja się przelicza (i na jakim sprzęcie: CPU, GPU?, RAM, SSD?)?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 271
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)« dnia: 13.05.2019 11:53:52 »
Ile godzin taka symulacja się przelicza (i na jakim sprzęcie: CPU, GPU?, RAM, SSD?)?
272
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki« dnia: 12.05.2019 17:29:32 »
Mnie się podoba.
PS. Ta szyba od wanny nie ma za mocnej refrakcji? 273
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development« dnia: 12.05.2019 13:42:59 »
Za to kombinowanie z Remove Doubles to mam ochotę łapy połamać. Najpierw przenieśli z W -> Remove do Ctrl+V -> Remove, a teraz jeszcze wrzucili do submenu pod inną nazwą.
A co do filmu, to mi nie działa Masz link bezpośredni? 274
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Problem z kolorem« dnia: 25.04.2019 16:54:59 »
Witam.
Jeżeli ścianki płaszcza maja mieć zerową grubość, to możesz zrobić taki materiał, który dla przedniej strony fejsów jest czarny, a dla tylnej czerwony. Kostka na załączonym screenie ma ten sam materiał we wnętrzu i na zewnętrzu. W nodach materiału wstawiłem Input -> Geometry. Backfacing sprawdza, czy kamera widzi przód czy tył fejsa. Jeżeli przód, zwraca wartość 0, jeżeli tył 1 (nie ma pośrednich wartości). Jeżeli do Mixa wpada 0 (czyli przód), wtedy tylko czarny kolor się wyświetla. Jeżeli 1 (tył), wtedy czerwone. 275
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development« dnia: 14.04.2019 14:41:27 »
Na blogu blenderowych programistów pojawił się wpis, że wypuszczenie Blendera 2.80 planowane jest na lipiec https://code.blender.org/2019/04/2-80-release-plan/
Czyli będzie w październiku 276
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca (Półrocza?) Wrzesień 2018 - Marzec 2019« dnia: 07.04.2019 22:45:33 »
Lampki najlepsze. Piesio też przypadł mi do gustu.
277
Tender Blender / Spring - animacja od Blender Foundation« dnia: 04.04.2019 17:22:02 »
Fundacja Blendera właśnie opublikowała nową animacje "Spring". https://youtu.be/WhWc3b3KhnY
Jako ciekawostkę dodam, że film stworzyli w Blenderze 2.80. Jak wrażenia? 278
Oświetlenie i rendering / Odp: Rendering w 2.8 trwa dłużej i szumi nawet przy dużej ilośći sampli.« dnia: 31.03.2019 19:21:38 »
Za tydzień może Cycles bedzie działać lepiej. Bo teraz jest tak, że coś działa, potem programiści zaczynają coś poprawić i przez tydzień to coś jest do dupy, a potem działa lepiej. Takie uroki używania nieukończonego programu.
Te ikonki, czy ogóleni interfejs to tylko część zmian. Dużo zmienia się pod spodem, np. w kwestii wykorzystania wielu rdzeni procesora. 279
Oświetlenie i rendering / Odp: Rendering w 2.8 trwa dłużej i szumi nawet przy dużej ilośći sampli.« dnia: 31.03.2019 16:04:36 »
Ja miałem w 2.80 tak, że na CPU renderowało mi szybko i bez szumu, a na GPU powoli i ze strasznym szumem.
280
Prace ukończone (3D) / Odp: Wiszące lampki« dnia: 29.03.2019 11:17:12 »
Minimalistycznie, ale stylowo i ze smakiem.
281
Z forum / Odp: Zmiany w zasadach Pracy Miesiąca« dnia: 29.03.2019 11:16:08 »
Jeszcze żaden admin nie wygrał z lenistwem użytkowników (i nie zmusił ich do przeczytania regulaminu).
282
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować« dnia: 23.03.2019 09:36:04 »
Ta aktywność wygląda jak przedśmiertelne drgawki
283
Modelowanie / Odp: Subdivision surface i twarde krawędzie innego obiektu« dnia: 20.02.2019 14:54:38 »
Może to coś da: Jak jesteś w trybie edycji, to zaznacz krawędzie, które mają być ostre i wciśnij Shift+E (edge crease). Poruszając myszką ustalasz ostrość krawędzi (kształt).
Potem będziesz mieć pewnie problem z cieniowaniem. Musisz wtedy włączyć modifier Edge Split. W trybie edycji zaznaczyć, które krawędzie mają być ostre, wcisnąć Ctrl+E i wybrać Mark Sharp. Pomogło? 284
3D w Polsce i na świecie / Odp: Allegorithmic dołącza do Adobe« dnia: 25.01.2019 16:21:42 »
A jest jakaś alternatywa dla Substance'a? Bo niedługo to tylko zawodowców będzie na niego stać.
285
Prace ukończone (3D) / Odp: Mercedes-Benz 540K Special Roadster of 1936 year.« dnia: 21.01.2019 10:35:37 »
Wrzucisz jakieś zbliżenia i proste widoki z boku, od przodu itp? Tak z daleka model wygląda dobrze, tylko czy nie świeci się za mocno?
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|