1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map
« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster
2
Animacja i symulacje / Odp: Symulacja tkaniny - zaciśnięcie tkaniny« dnia: 12.03.2018 18:36:11 »
Dodaj sznurek do symulacji, proste. (skalowany torus)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster
3
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z wyapleniem normal mapy« dnia: 23.12.2017 16:03:27 »
Jeśli wiele faceów używa tej samej przestrzeni tekstury, a chcesz żeby tylko jeden fragment był użyty do wybake'owania to przesun wszystkie te powelające isę fragmenty poza prestrzeń 0-1. Najlpiej dopkładnie o 1 jednostę po X (aby nadal sie dobrze wyświetlały tekstury).
Tak jak tutaj: Co do artefaktów. To nie wiem. Podeślij plik. Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster
Strony: 1
|
sprzedaż dzieł online w Polsce - Jabba
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
|