1
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Dotted Lines
« dnia: 06.05.2023 16:50:57 »
Dzięki, ale poradziłem sobie już
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Dotted Lines« dnia: 06.05.2023 16:50:57 »
Dzięki, ale poradziłem sobie już
2
Uwagi, błędy, propozycje / Dotted Lines« dnia: 04.05.2023 01:26:46 »
Witam szanowne grono.
Po wielu latach nieobecności postanowiłem wrócić do blendera. Niestety wersja zmieniła się dość mocno i pomijając to, że skróty klawiszowe zaczynam ogarniać od nowa, a wiedza dość mocno uleciała, pojawił się pewien problem. Po wymodelowaniu drewnianego ludka znajdującego się na moim biurku w celu zanimowania go, podjąłem próbę dodania IK. Wszystko robiłem z tutorialami z internetu i do pewnego momentu szło dobrze. Podstawowe kości IK na końcach rąk i nóg działały dobrze, ale to za mało. Postanowiłem zrobić to lepiej(łokcie,kolana itp). Robiłem wszystko kilka razy od nowa z różnych poradników, ale w końcu się poddaję. Może ktoś pomoże i wytłumaczy dlaczego nogi się nie zginają(chain lenght = 2)? Dlaczego jak dodam w pole target armature i w bone "kneeIK.L" nie przekręca mi się stopa, gdzie zazwyczaj wpisywało się angle -90? Czy to wina tych kropkowanych linii idących do centrum szkieletu? W poradnikach zazwyczaj się to nie pokazuje... Przepraszam, jeśli wątek był już poruszany, ale czuję się naprawdę zmarnowany już tym pop tych kilku godzinach bezowocnych prób :/ Blender 3.4
Strony: 1
|
WIP Courtney Gears - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|