Autor Wątek: Honda NSX 2017 (Eevee test)  (Przeczytany 15407 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline veti

Honda NSX 2017 (Eevee test)
« dnia: 07.10.2017 22:38:42 »
Mój pierwszy test nowego viewportu.
Po więcej zapraszam tutaj: newbielink:https://www.artstation.com/artwork/x68Q4 [nonactive]
 

Offline Piotr

Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)
« Odpowiedź #1 dnia: 09.10.2017 15:00:59 »
Trochę się wkopałeś, bo wszyscy będą patrzeć nie na model, a na Eevee ;) Samochód wygląda jak z jakiejś Frozy, ale mnie bardziej ciekawi, jakby to wyglądało, gdyby zbudować scenkę dla tego modelu.

Offline Lukasz

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)
« Odpowiedź #2 dnia: 22.10.2017 12:28:36 »
Mógłbyś napisać coś o swoich technikach modelowania samochodów? Ostatnio próbuję się za to zabrać ale nie bardzo wiem jak  ;D
 

Offline Zuorion

 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Kporabik, Lukasz

Offline Veezen

Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)
« Odpowiedź #4 dnia: 27.10.2017 02:34:03 »
Mógłbyś napisać coś o swoich technikach modelowania samochodów? Ostatnio próbuję się za to zabrać ale nie bardzo wiem jak  ;D

po opisie na artstation wnioskuje że mid-poly
sposobow jest kilka, jedziesz bez sub-d zaczynajac od prostego szkicu lub ewentualnie z jednym poziomiem sub-d, ale tam gdzie są ciecia dajesz sharp edges a wszystko pozniej akceptujesz by dodać bevele
3D Artist @ Techland
Hardsurface artist @ Freelance
www.veezen.pl [nofollow]
www.artstation.com/artist/veezen [nofollow]
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Lukasz

Offline veti

Odp: Honda NSX 2017 (Eevee test)
« Odpowiedź #5 dnia: 10.11.2017 09:47:11 »
Eevee nie obsługuje jeszcze "custom normals" a te były wymagane do poprawnego wyglądu modelu, dlatego dodałem SS (jako work-around).
Co do techniki modelowania to standardowo modeluje "base mesh" pod SS lvl1 z crease'ami potem aplikuje modyfikatory i zaczynam usuwać niepotrzebne loopy i edge'e, bo pierwotny target modelu to około 30k trójkątów (z wszystkim, tzn felgi, wnętrze itd). Na obłych krawędziach dodaje pojedyńczy bevel i naprawiam shading przez custom normals (dodatek Y.A.V.N.E).
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Lukasz

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek