61
Teksturowanie i materiały / Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.
« dnia: 28.11.2017 23:13:15 »
Ktoś spotkał się z takim problemem?
Nie otwierałem pliku z pracą przez jakiś czas, ponieważ zajmowałem się inną. Gdy do niej wróciłem i chciałem wyrenderować scenę okazało się że zarówno mapa HDR jak i wszystkie materiały miały różowy kolor. Problem rozwiązałem na zasadzie ponownego wybrania miejsca lokalizacji materiału diffuse, glossy, normal... i tak dla każdej z tekstur. Nadmienię, że nie przenosiłem folderu z teksturami jak i z plikiem .blend.
W tym przypadku tekstur miałem niewiele ale co gdybym dodał ich dużo więcej? Mozolnie klikać w każdy nodów i pokazywać jeszcze raz "blenderze - ten plik jest tu gdzie był... nigdzie go nie przenosiłem!"
Nie otwierałem pliku z pracą przez jakiś czas, ponieważ zajmowałem się inną. Gdy do niej wróciłem i chciałem wyrenderować scenę okazało się że zarówno mapa HDR jak i wszystkie materiały miały różowy kolor. Problem rozwiązałem na zasadzie ponownego wybrania miejsca lokalizacji materiału diffuse, glossy, normal... i tak dla każdej z tekstur. Nadmienię, że nie przenosiłem folderu z teksturami jak i z plikiem .blend.
W tym przypadku tekstur miałem niewiele ale co gdybym dodał ich dużo więcej? Mozolnie klikać w każdy nodów i pokazywać jeszcze raz "blenderze - ten plik jest tu gdzie był... nigdzie go nie przenosiłem!"