Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jerry

Strony: 1 2 3 4 5
46
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 29.01.2018 20:45:20 »
Ostatnia wersja najlepsza. Podoba mi się.

47
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 24.01.2018 20:45:58 »
Moim zdaniem bardzo fajna animacja. Nie za długa... idealna na jakieś wejście.
Zamiast muzyki można dać dźwięk lecącej komety i odgłos wybuchu, a w momencie kiedy znika planeta samo logo lisa mogłoby zostać i nawet delikatnie się rozświetlić.

48
Work in progress (WIP) / Odp: Lotniskowiec zapytanie
« dnia: 17.01.2018 16:02:06 »
Poprzedni render bardziej mi się podobał. Barwy były stonowane - był klimat. Teraz jest za cukierkowo.

Może trzeba dać rdzę w dolnej części statku, szczególnie tam gdzie jest zanurzony...

49
Modelowanie / Odp: modelowanie maki samochodu
« dnia: 11.01.2018 14:02:05 »
Faktycznie Loop Tools robi robotę. Nie potrafię nad nim jednak jeszcze zapanować... Posiedzę przy tym .
Dzięki Hubert.

50
Modelowanie / Odp: Błędy przy Simple Deformation
« dnia: 08.01.2018 23:16:36 »
Siatka nie jest pocięta. Musisz dodać więcej podziałów i będzie śmigać...

51
Modelowanie / modelowanie maki samochodu
« dnia: 07.01.2018 23:31:47 »
Witam.
Zabieram się właśnie za modelowanie samochodu i już na samym początku mam problem. Zacząłem od maski. Mam jakieś darmowe blueprinty jako background więc nie są jakieś mega dokładne.
Starałem się jak najdokładniej odwzorować powierzchnię, dodałem subdivision surface i blacha wygląda jakby była pogięta i pofalowana. Da się to jakoś wygładzić?

52
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 20:59:00 »
Zgadzam się z przedmówcą.
Nazwa pliku - Genialna! :D

53
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 04.01.2018 20:55:06 »
Nie rozumiem fenomenu 3dsmaxa... serio.

54
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 03.01.2018 22:41:13 »
Mało osób w Polsce zajmuje się grafiką 3D. Głównie ze względu na małą ilość przystępnych tutoriali w naszym ojczystym języku.
Jeżeli chodzi o zachęcanie... Uważam że strona blenderowni jest najbardziej zachęcająca ze wszystkich jej podobnych głównie dzięki pracom jakie wyświetlają się na stronie głównej (tak w ogóle to cały design forum mi się podoba). No zakochać się idzie w tworzeniu scen 3d widząc możliwości programu w pracach innych osób. I myśli sobie taki ja na przykład sprzed roku... "Też tak chcę!" i okazuje się że ciężko opanować to wszystko. Długo czeka się na jakieś efekty które mogą zadowolić samego autora.
No i faktycznie mało jest tu osób które zajmują się grafiką profesjonalnie. W większości to pasjonaci. I dlatego musimy sobie pomagać ;) 

55
Work in progress (WIP) / Odp: AK-47
« dnia: 03.01.2018 22:08:55 »
Nie wiem czy mówię tak, jak to się faktycznie robi (zgodnie ze sztuką). Moja wiedza też opiera się tylko na tutorialach.  Jeżeli piszę coś nie tak to proszę o poprawienie mnie.
- Siatkę możesz bardziej "pogmatwać".  Z tego co słyszałem to trzeba starać się żeby była równomierna czyli każdy face podobnej wielkości. Na magazynku u Ciebie na przykład widać że do pewnego momentu wszystkie linie są prostopadłe a później nagle skręcają. Teraz wszystko wygląda spoko ale włącz sobie matcap i pooglądaj swój obiekt. Zobaczysz że nie wszędzie światło odbija się tak jakbyś chciał.
-Każdy element można modelować jako oddzielny obiekt. Myślę nawet, że jest to konieczne. Nie wyobrażam sobie później teksturowania karabinu jako jednej bryły - będzie na nim przecież co najmniej dwa materiały - drewno i metal. Jeżeli każdy element masz oddzielnie to znacznie ułatwiłeś sobie sprawę.

Całość moim zdaniem wygląda naprawdę fajnie. Z niecierpliwością czekam na dalsze postępy... :)
Trzymaj się

56
Prace ukończone (3D) / Odp: Wrocław Dworzec Główny
« dnia: 28.12.2017 00:37:38 »
Bardzo dokładna i szczegółowa praca. Widać ogrom modelowania. Mimo wszystko czegoś mi w niej brakuje. Uważam że przede wszystkim nie gra tu światło. Jest lekko pomarańczowe pod dużym kątem jakby to był wschód/zachód słońca. Za oknem jest za to południe - środek słonecznego dnia. Może z tym coś należałoby podziałać...
Drugie to witryny. Zapewne są ze szkła i nie wiem czy to że jest ono takie ciemne to zamierzony efekt. Ustawiając w edytorze nodów materiał jako glass to za mało. Wtedy wychodzi ono takie ciemne. Polecam filmik Blender Guru dotyczący interioru
https://www.youtube.com/watch?v=I685JGTCpCU
Czas 3:45. Tam jest pokazane jak zrobić realistyczne szkło tego typu (on stosuje to robiąc szyby w oknach)

57
Tender Blender / Odp: próbnik współrzędnych z obrazka
« dnia: 23.12.2017 00:12:49 »
Kompletnie nie wiem czego dotyczy pytanie... Możesz jakoś rozwinąć myśl? podać przykład?

58
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Roboteł
« dnia: 19.12.2017 18:46:09 »
Może Android.001 ? :D

Sam model całkiem fajny. Zalatuje gwiezdnymi wojnami.
Moim zdaniem za mało szczegółów jeszcze. Wydaje się strasznie pusty w środku. Za mało mechanizmów - na takim jednym siłowniku poruszał by tylko głową w dół i w górę (potakująco). Nieciekawie wygląda też ten jeden przewód. Trochę jak jakaś rurka... No i szybka nie styka się z obudową - widać szczelinę (za którą jest pustka niestety).

Wydaje mi się że najpierw należało by się skupić na fajnym wymodelowaniu całej postaci a dopiero potem  na teksturowaniu i zabawy nad sceną.
Ale to tylko moje zdanie - jestem tu nowy ;)

59
Prace ukończone (3D) / Odp: Jesienny las
« dnia: 10.12.2017 00:45:05 »
Faktycznie - góry wyglądają jakby usiane były tysiącami puchatych baranów :D
Mnie się bardzo podoba. Efekt przemieszczania się słońca po niebie - mega. Zakręty dużo lepiej wyglądają ze zmniejszoną prędkością. Chmury jak dla mnie są zbędne w tym przypadku. Bardzo mi się podoba.

60
Modelowanie / Odp: Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 16:19:00 »
Przed dodaniem modyfikataora bądź jakąś większą edycją możesz skopiować bryłę i przerzucić ją na jakąś inną warstwę. Jeżeli stwierdzisz że chcesz do niej wrócić to usuwasz tą na której aktualnie pracujesz a schowaną na innej warstwie przywracasz.
Drugi sposób - jak naciśniesz ctrl+Shift+S otworzy Ci się okno zapisu z nazwą twojego projektu podświetloną na czerwono. Naciskając Enter nadpiszesz plik ale jeżeli naciśniesz "+" na klawiaturze numerycznej do nazwy dopisana zostanie kolejna liczba. Na przykład tworzysz projekt moja_scena.blend po naciśnięciu ctrl+Shift+S a następnie "+" oraz Enter utworzysz nowy plik o nazwie moja_scena1.blend. To co zrobiłeś do tej pory jest bezpieczne i od teraz pracujesz na nowym pliku. Łatwo się połapać w historii plików a sama operacja zajmuje sekundę.

Strony: 1 2 3 4 5

* Zaloguj




* Losowy obrazek