Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Animacja skończona. Wszystkie rzeczy, które miały się ruszać, już się ruszają. Pozostaje mi jeszcze naprawić kilka błędów, jak trzęsący się śliniak i może dodam kilka drobiazgów w pokoju. Poza tym to wszystko. Zostaje już tylko renderowanie i jak się okazuje, to będzie nie lada wyzwanie. Jedna klatka renderuje się średnio około 2 godziny, a jest ich do zrobienia niecałe 1200. Nie mam pojęcia jak to wyrenderuję.
W takim razie mój easter egg wciąż czeka na odkrycie Z tego co piszesz rozumiem, że chodzi Ci o jedną z zasad animacji, czyli antycypację. Słuszna uwaga. Zobaczę, powinno dać się w miarę sensownie przesunąć to cięcie kilka klatek wcześniej, żeby zyskać czas na krótkie "zebranie się" do skoku. Kolczyki, włosy i naszyjnik działają na fizyce. Zastanawiam się jeszcze nad fizyką dla piersi, ale tym pobawię się już po skończeniu animacji (chyba nie zabrzmiało to za dobrze :V ). Do włosów mam też zwykły rig, trochę się nakombinowałem żeby znaleźć sposób zrigowania particli. Przydałoby się na czas skoku wyłączyć symulację, albo jakoś manipulować jej ustawieniami, żeby przez chwilę sterować włosami z ręki. Niestety, jak na razie nie znalazłem żadnego sposobu, ustawienia fizyki wyglądają na nieanimowalne, mimo że są przy nich te takie kropki.
Nie tylko Ty, na innej stronie tez mi to wytknięto. Sam tez miałem takie podejrzenia, więc będę się starał to poprawić. Do pokoiku mam nadzieję dodać więcej detalu czy coś, bo jakiś taki surowy mi się wydaje. A co do obrazu - chodzi Ci o te artystyczne checkerboardy, czy o RLS Legacy z pewnego filmu? Bo jeśli to drugie, to gratuluję czujnego oka i ciesze się, że ktoś to zauważył
Apdejt tajm. Co prawda samej animacji mam zrobione więcej i to co tu wrzucam jest wyrwane ze środka, ale początek jeszcze mocno rozgrzebany, więc na razie go nie pokazuję. Naszyjnik tymczasowo ukryłem, bo i tak prawie na pewno podczas tego skoku z krzesła symulacja by się wykrzaczyła. Włosy też jakieś takie niespokojne się zrobiły na nowszej wersji blendera. Trudno, będę to później poprawiał. Z ciekawości wyrenderowałem też wersję w Eevee, żeby zobaczyć animację z teksturkami, ale efekt mocno odbiega od Cyclesa, więc to raczej tak tylko poglądowo.
Dobra, postać postacią, ale projekt jeszcze nie zamknięty. Chcę sobie wyanimować krótką scenkę. Nie mam za bardzo obycia z enviro, więc wszelki feedback mile widziany.
Dziękuję uprzejmie Trochę tak, a trochę nie. Pracuję, jak to się mówi "w branży", w pewnym małym studiu indie przy gamearcie. Nie za często zajmuję się modelowaniem czegokolwiek (choć zdarza się), zresztą to i tak na ogół nie leży w moich obowiązkach. A chciałbym, bo szczególnie projektowanie i modelowanie postaci bardzo mnie cieszy.
Rendery z całym ciałem. W sumie może zrobię jeszcze jeden set, bo kilka niewykorzystanych renderów leży już i czeka na dysku. A może mi się nie będzie chciało i nie zrobię. Nie wiadomo.
Fajnie, że strona powróciła do świata żywych. Co do Discorda, to mam podobne przemyślenia. Porównanie do boiska szkolnego w czasie przerwy bardzo w punkt. Osobiście nie wyobrażam sobie prezentowania prac, czy nawet WIPów na Discordzie. Cała formuła za bardzo "żyje chwilą". To tak jakby na spotkaniu rodzinnym , w całym tym tłumie, ni z gruchy ni z pietruchy, bez kontekstu wyskoczyć ze swoją pracą pytając o opinię. Masz jakieś 30 sekund uwagi, a i to tylko osób, które akurat cię w ogóle zauważyły. 3 osoby powiedzą, że fajne, potem przyjdzie czwarta, wyskoczy ze swoją sprawą, zacznie inny temat i karawana jedzie dalej. Wartość feedbacku zerowa, ekspozycja praktycznie nie istnieje, podobnie jak ciągłość tematu. Jak po dwóch tygodniach się wrzuci aktualizację WIPa, to: nie widać progresu, bo poprzednia aktualizacja przepadła już dawno, mało kto będzie pamiętał, do czego to się odnosi, bo mało kto w ogóle widział poprzednie wrzutki albo widział w międzyczasie 20 innych, feedback bezwartościowy, bo dyskusja cały czas prze do przodu - z tobą czy bez ciebie. Poza tym, przynajmniej ja nie mam czasu ani ochoty czytać tego strumienia informacji jaki się przewala na discordzie. A wystarczy dzień czy dwa "nie-śledzenia", żebym miał wrażenie wyalienowania i totalnego braku bycia na bieżąco. Discord to zupełnie inna formuła. To bardziej czat, niż forum. Wyobraża ktoś sobie na poważnie prowadzić WIPa na czacie? Ja absolutnie nie. Dlatego dla mnie to żadna alternatywa. Do jakiegoś spotkania grupowego czy pisania ze znajomym - super. Ale jako alternatywa dla for internetowych - kompletnie nie ten adres. Przynajmniej moim zdaniem.
No dokładnie. W sumie fajny efekt Ci wyszedł. Sam jakoś nie pomyślałem, a rzeczywiście można eksperymentować w photoshopie zanim zabiorę się za pracę na modelu. Powoli sobie kończę renderować te mordki - niedługo powinienem mieć coś do pokazania z w pełni funkcjonalną facjatą.
Właśnie tak w połowie renderowania tej ostatniej buźki zdałem sobie sprawę, że jest trochę za bardzo podobna do poprzedniej. Ale mniejsza, na razie to i tak jeszcze W.I.P. No i dokładnie tak jak mówisz - tylko usta i okolice się ruszają. Brwi się dopiero robią. Jak skończę, to dopiero wtedy wrzucę jakieś grymasy z prawdziwego zdarzenia.