1
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« dnia: 13.03.2023 22:25:18 »
Rozsypuje się, tworzy skomplikowaną, rozrzuconą geometrię.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder« dnia: 13.03.2023 22:25:18 »
Rozsypuje się, tworzy skomplikowaną, rozrzuconą geometrię.
2
Modelowanie / Jak płaską geometrię zagiać w cylinder« dnia: 13.03.2023 10:11:53 »
Dzień dobry tak jak w temacie proszę o poradę. Chciałbym zagiąć geometrię, którą udostępniam na zdjęciu
w cylinder, w ten sposób stworzyć rodzaj kubka z płaskorzeźbą. Załącznik Bardzo proszę o poradę, domyślam się, że jest to mega podstawowa kwestia, nie mniej liczę na Państwa pomoc. Drugi sposób jaki mi przychodzi do głowy to czy teksturą da radę wypalić geometrię, poniżej dodaje zdjęcie kubka, chciałbym by ciemniejszy niebieski był wypukły, ale prawdziwie wypukły tak bym mógł sobie wydrukować 3D taki kubek Załącznik Może są jeszcze jakieś sposoby? jak rysunek wektorowy nanieść na kształt kuba 3D by osiągnąć efekt płaskorzeźby, będę wdzięczny za podpowiedzi.
Strony: 1
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|