Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13
91
Andrew Price, twórca Blender Guru, opublikował 1,5 godzinny wywiad z twórcą Blendera. Głównym tematem oczywiście jest historia i przyszłość Blendera, ale nie zabrakło też pytań o Autodesk i Disneya.


92
Blender / Odp: Blender 2.8 Code Quest
« dnia: 20.02.2018 06:12:59 »
Dołożyłem cegiełkę, czy raczej rakietę :) Również zachęcam do zrobienia tego samego, szczególnie jeżeli macie z Blendera chleb - warto się odwdzięczyć, pamiętając że to swoisty fenomen, jeden z niewielu, obok chociażby Linuxa czy LATEXa opensourcowych projektów, które odniosły sukces i nadają się do profesjonalnej pracy.

93
No to mamy zwycięzcę, gratulacje @Wookie :)

94
Offtopic / Odp: Tablet do pracy
« dnia: 14.02.2018 17:01:16 »
** tablet jako przenośny komputer z ekranem dotykowym

Hah, czytając "tablet" od razu pomyślałem o graficznym, nie wpadłbym na to że może chodzić o taki zwykły :P

95
Offtopic / Odp: Tablet do pracy
« dnia: 12.02.2018 17:01:47 »
Jeżeli mały rozmiar ci wystarczy:
https://sklep.wacom.pl/tablet-graficzny-wacom-intuos-pro-s-a6-pth-451-rupl-p31

Jeśli większy to w tej cenie (tylko nie jest bezprzewodowy):
https://sklep.wacom.pl/tablet-graficzny-wacom-intuos-3d-m-a5-cth-690tk-czarny-zbrushcore-kurs-obslugi-pl-p969
(dostajesz jeszcze zbrushcore który kosztuje sam chyba 130$)

96
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Mam adblocka
« dnia: 09.02.2018 10:10:13 »
A może Patreon/Patronite?

97
Głosujemy na najlepszą pracę grudnia i stycznia.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Mój głos leci na animację Tvarooga, może nie jest to typowa "artystyczna" praca, niemniej jednak kawał wykonanej dobrej roboty.

98
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 06.01.2018 23:44:05 »
Tu masz wszystko wyjaśnione: http://www.blender.pl/index.php?topic=89.0

99
Prace ukończone (3D) / Odp: MIDO wiertnica
« dnia: 06.01.2018 14:16:52 »
(Embedowanie YouTube'a nie działa):

Działa, działa, tylko trzeba dać samo ID filmu w tagach (końcówka linku), nie cały link:

[yt]3z06AC7AQFI[/yt]
Poprawiłem ci w pierwszym poście ;) Przypominam też o linku do galerii.

100
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 05.01.2018 18:24:58 »
O tej konkurencji słyszę, od czasu jak zacząłem się grafika zajmować. Cały czas rośnie i pewnie tak będzie sobie rosła i rosła. W sytuacji, gdy PS kosztuje 12 euro miesięcznie (a w momentach promocji i połowę tego) to w zasadzie nie ma sensu .

Dowód anegdotyczny to żaden dowód, ale obecnie przerzuciłem się całkowicie z PS na PhotoLine (obróbka tekstur + postpro renderów produktowych, znaczy składanie passów i proste podmalówki). Pomijając cenę, więcej warstw dopasowania / adjustment layers i parę innych przydatnych featuresów lepszych niż w PS, z reszty większość których używałem właściwie ta sama - przesiadka nie była jakoś szczególnie bolesna, a w PS siedziałem ostatnie 5 lat właściwie codziennie, więc przyzwyczajenia mam mocno zakorzenione. Affinity Photo też dużo ludzi sobie chwali, chociaż osobiście nie próbowałem więc się nie wypowiem (mam za to Affinity Designera, jednak temu nadal niestety trochę brakuje do illustratora). Dużych studio to nie przekona, ale drobni wyrobnicy jak ja mogą docenić te kilkadziesiąt euro w kieszeni które można przeznaczyć na inny soft.

101
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 05.01.2018 12:21:04 »
Displacement sam w sobie jest zasobożerny, nawet bardzo, ale jest narzedziem ktore znaczaco podnosi poziom realizmu, wiec musisz sobie zadac pytanie, jak bardzo zalezy Ci ma realizmie ?
Jesli Bardzo, uzywasz displacement I normalmapy.
Jesli nieszczególnie, tylko normalmapy, ktore dają I tak bardzo dobry efekt.

Pozdro Arcik  ;)

Trochę tak, ale trochę nie. Dawanie dispa na detale zajmujące małą część sceny albo widoczne z daleka to często marnowanie zasobów.

102
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 05.01.2018 12:08:55 »
Nie rozumiem fenomenu 3dsmaxa... serio.

Max jest znany z tego, że jest znany. odniósł sukces wiele lat temu i już został jako standard przemysłowy. Podobnie jak z Photoshopem, któremu od jakiegoś czasu rośnie konkurencja, ale Adobe nie czuje raczej zagrożenia, biorąc pod uwagę jak bardzo jest już wkorzeniony w workflow firm. Nie przestroisz działania firmy z jednego softu na inny w krótkim czasie, szczególnie jeżeli masz mnóstwo archiwalnych plików z których od czasu do czasu musisz korzystać. Photoshop Photoshopem, bo .psd jako-tako czyta wiele programów, ale formatu .max nie ogarniają nawet inne programy Autodesku :)

103
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 04.01.2018 19:10:58 »
Imo Facebooki zjadły sporo użytkowników.

104
Roślinka wygrywa, gratulacje dla zwycięzcy :)

105
Mam tendencje do robienia "za czystych" modeli
Spoko, podłapiesz z czasem. Grunt żeby rozumieć jak fizycznie odbija się światło i na czym z grubsza polegają jego uproszczenia w rendererze (diffuse, gloss, odbicia fresnelowskie etc.), a reszta już z obserwacji otoczenia.

Strony: 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek