Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - freeqstyler

Strony: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13
76
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Serwer Discord Blenderowni
« dnia: 04.09.2018 21:41:37 »
Chyba stary już jestem, bo nie wiem, co to ten Discord. Jakiś czat, twiter, forum, komunikator?

Hmmm, to taki w sumie czat, trochę jak IRC za dawnych czasów, tylko z możliwością podziału kanału na "pokoje" według uznania i też z możliwością rozmowy głosowej, wrzucaniem plików etc wieloma bajerami. Ogólnie fajna platforma do rozmów grupowych, najbardziej popularna wśród graczy, ale wiele społeczności tematycznych też z tego korzysta.

77
Uwagi, błędy, propozycje / Serwer Discord Blenderowni
« dnia: 04.09.2018 15:27:47 »
Zastanawiam się nad założeniem Blenderownianego serwera na Discordzie. Pytanie, jaka część tutejszych użytkowników w ogóle korzysta z Discorda i byłaby chętna na takie rozwiązanie?

78
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Czerwiec-Sierpień 2018
« dnia: 04.09.2018 15:18:01 »
PRACE NIEUMIESZCZONE W GALERII NIE BIORĄ UDZIAŁU W KONKURSIE

Przypominam jak za każdym razem. Zauważyłem też że czasem pojawia się problem z ogarnęciem albumów w galerii - nie musicie tworzyć za każdym razem osobnego albumu do nowej pracy, możecie mieć jeden zbiorowy album do wszystkich swoich prac. Także utworzenie pustego albumu z nazwą/miniaturką pracy nie jest równoznaczne z wrzuceniem samej pracy, te umieszcza się w albumach za pomocą przycisku "Dodaj do tego albumu". To tyle z ogłoszeń parafialnych.

Głosujemy na najlepszą pracę czerwca, lipca i sierpnia.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Jak dla mnie snajperka wygrywa.

79
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Kwiecień/Maj 2018
« dnia: 18.06.2018 15:26:42 »
"Dom w stylu low poly" wygrywa, gratulacje dla autora ;)

80
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Kwiecień/Maj 2018
« dnia: 08.06.2018 16:12:32 »
Głosujemy na najlepszą pracę kwietnia i maja.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Przypominam o wrzucaniu ukończonych prac do galerii. Jeżeli ktoś nie chce brać udziału w konkursie - spoko, ale podejrzewam, że to raczej zapominalstwo i mamy trzy prace zamiast sześciu w ankiecie.

81
Blender / Odp: Blender 2.8 Code Quest
« dnia: 28.05.2018 16:41:57 »
Moja też przyszła ;)

82
Prace Miesiąca / Praca Miesiąca - Luty/Marzec 2018
« dnia: 07.04.2018 20:59:21 »
Głosujemy na najlepszą pracę lutego i marca.

Głosowanie odbywa się poprzez ankietę. Każdy użytkownik Blenderowni ma 1 głos. Można uzasadnić swój wybór, ale nie jest to konieczne.
Regulamin.

Grzejnik jak dla mnie wygrywa.

83
Jeżeli eksportujesz ustawione tak jak na pierwszym screenie, to najpewniej normalka nie wypala się bo obiekty są w różnych położeniach. Muszą być "nałożone" na siebie. Btw, co do samego obiektu, lepiej te ściany "fasolki" na górze hp lekko zukosować, jak będą pod kątem 90 stopni to kiepsko to wyjdzie na samej mapie.

84
Blender / FlipFluid
« dnia: 21.03.2018 19:26:59 »
Jak już może widzieliście w wątku Alexa,  bardzo ciekawy addon poszerzający możliwości blenderowej symulacji płynów jest w fazie beta testów.
Jeżeli chcecie potestować, tutaj znajduje się informacja jak dołączyć. Tymczasem, możecie cieszyć oko znalezionym na Reddicie stress testem pluginu:


85
Teksturowanie i materiały / Odp: Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 13.03.2018 00:30:47 »
Jeżeli kto kolwiek z Was nie wie, ze substanc painter czy designer mozna miec na rok w pelni za darmo, to Was uswiadamiam :)  Jezeli jestescie studentami to wysylacie zdjecie legitymacji studenckiej i automat wysla Wam klucz na maila ;). Substance Painter jest spoko ale do teksturowania rzeczy typu broń czy tym podobne ale jak chce oteksturować wizualizacje to lepiej sie to robi w blenderze, takie jest moje zdanie.
Za to w Designerze możesz sobie stworzyć proceduralne, bezszwowe mapy które nadają się do archwiz. O ile oczywiście masz na to czas (jak robisz archwiz komercyjnie to pewnie nie masz).

86
Modelowanie / Odp: Modelowanie samochodu
« dnia: 10.03.2018 04:21:23 »
@XDamian
Twój model nawet przypomina samochód ale  moim zdaniem nic z tego nie wyjdzie... Zobacz jak inni to robią. Każdy element samochodu powinien być osobnym obiektem: maksa, drzwi, lusterka... wszystko! Nie da się tego zrobić jedną bryłą.

Akurat zaczynanie od jednej bryły, cięcie na części i dodawanie detalu jest bardzo powszechną techniką przy takich modelach, więc chłopak kombinuje dobrze, tylko trochę wiedzy i oszlifowania brakuje ;)

@XDamian przede wszystkim poszukaj WIPów i tutoriali na temat tego, jak wygląda i powstaje siatka na różnych etapach modelowania podobnych obiektów, np. coś takiego (autor korzystał z maxa, ale nie o to chodzi - zasady modelowania są w kazdym sofcie te same):
https://www.3dtotal.com/tutorial/1111-making-of-mercedes-s-class-millau-3ds-max-photoshop-by-ali-ismail-vehicle-car-mercedes-s-class?page=1

Z tego co tutaj masz ciężko będzie coś wyciągnąć, masz kiepskie rozłożenie loopów, które tylko utrudni ci cięcie i dodawanie detalu. (po raz kolejny - zerknij na to co podlinkowałem wyżej i poszukaj sam podobnych przykładów)

87
Tender Blender / Odp: Szybki temat i zamykam
« dnia: 09.03.2018 11:17:50 »
Albo prawy klik na krawędź między oknami -> join area i kilkasz na sąsiednie okno z którym ma się połączyć.

88
Jego pani od matematyki chyba natrze mu uszy
W takim razie mnie też by się należało bo moja reakcja była podobna - niby wyliczenie proste ale nigdy bym nie wpadł na to żeby się nad tym zastanowić. Mentorsko-rozbawiony ton Tona (hy) mi się bardzo podoba :P

89
Teksturowanie i materiały / Odp: Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 08.03.2018 03:52:28 »
Gotowych tekstur z kanałami innymi niż diffuse/albedo i do tego bezszwowych za darmo nie uświadczysz, chyba że jakieś pojedyncze. Jeśli chodzi o takie które stanowią dobrą bazę to masz https://www.textures.com - 15 darmowych kredytów dziennie (przy czym raz pobrane tekstury liczą się jako "zakupione" więc możesz je potem pobrać za free bez czekania aż limit kredytów się odnowi). Oczywiście trzeba się trochę pobawić żeby coś z nich wyciągnąć. Od siebie mogę poradzić żebyś zaprzyjaźnił się z filtrem High Pass w programach do obróbki 2D (ja z jego użyciem robię bump mapy) i tym pluginem do normalek: https://developer.nvidia.com/nvidia-texture-tools-adobe-photoshop
Plugin jest pod Photoshopa ale jeżeli nie dokładasz się do garnuszka Adobe, niektóre programy do 2D obsługują pluginy do PS (u mnie w PhotoLine działa, Google mówi że GIMP niby też obsługuje).

Jeszcze warto sprawdzić Gumroadowy profil tego pana: https://gumroad.com/joost
Udostępnia całkiem sporo tekstur za darmo - ofc też do przebrania i obróbki do stanu używalności.
Ten sam pan jest też odpowiedzialny za https://texture.ninja
Na ile tekstury pokrywają się z tymi w paczkach na Gumroad (pewnie w większości są te same) nie mam pojęcia.

90
Blender / Blender 2.79a
« dnia: 01.03.2018 19:29:00 »
Od wczoraj mamy nowego Blendera, będącego usprawnieniem wersji 2.79. Oprócz spodziewanych bugfixów, poprawiono także wydajność programu (głównie operacji wielowątkowych). Pełna lista zmian tutaj.

Strony: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13

* Zaloguj




* Losowy obrazek